snartmammaigjen<3 Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Er den noen som har noen gode tips til sovevogn i barnehagen? Planen er å kjøpe en brukt. Storesøster begynner i bhg når hun er 1,5 år. Vognen som hun har brukt skal nå arves av lillegull som kommer om noen uker.
najaden Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Ville valgt ei firehjulsvogn som ikke er for lav - og som var billigst mulig :-) Simo, Emmaljunga, Basson Baby, Teutonia - ett fett, egentlig, til dette bruket.
Fire småtroll Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Definitivt Simo, god plass, vind- og vanntett, lun og vinteren og god plass til pose.
mily80 Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Jeg kommer til å bruke simo sportstrallen min! Tror eg! Når det gjelder vogn til barnehagen er det viktig at barnet liger godt å ha god plass, lett og komme oppi og ut av, mulighet il å feste selle. Vanntett er også en fordel. I tillegg er det lurt at vogna ikke er for høy Pga mange lar barna klatre oppi selv. Dette medføre mindre fall fare! Derfor har eg falt på det valget. I tillegg har jeg elmmajuge citycross til vinteren eventuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå