Gå til innhold

lillemille.dk - Noen med erfaring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med å handle på lillemille.dk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen her som har erfaring med å handle på lillemille.dk?

 

Bare gode :)

 

God kommunikasjon, god kvalitet og rask levering.

Skrevet

Samme her :) Bestilte smekker med navn og sånne ziptags og de er kjempefine :)

Skrevet

Takk for svar :) Da bestiller jeg!

Skrevet

Ja, veldig fornøyd! rask levering også :)

Skrevet

Fikk varene allerede i dag, med selvvalgte navn og tekster trykket på. Og de er kjempefine! Har jo ikke fått tatt de i bruk og sjekket kvaliteten enda, men det ser i alle fall veldig bra ut :)

Skrevet

eneste jeg syntes er synd med å bestille varer fra danmark er at frakten er så himmla dyr, så man bør bestille en del for at det skal lønne seg.

Skrevet

Synes ikke 55 kroner i frakt er så ille jeg. Vet om flere norske nettsteder som skal ha mer enn det for å sende varer innenlands.

Skrevet

Syns heller ikke frakten er så dyr!Kjøpte smekker, body og bukse med trykk og kan ikke se at di er vasket og godt brukt! God kvalitet :)

Skrevet

Ok da er det kanskje litt forskjell. en dansk nettside jeg skulle bestille fra kostet frakt nesten 300 kr når det skulle over grensa.

Skrevet

Veldig fornøyd!! Rask levering, god service og god kvalitet på klærne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...