Aliniane Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Noen her som har erfaring med å handle på lillemille.dk?
Nordhagenjentene :) Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Noen her som har erfaring med å handle på lillemille.dk? Bare gode God kommunikasjon, god kvalitet og rask levering.
shewolf Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Samme her Bestilte smekker med navn og sånne ziptags og de er kjempefine
Aliniane Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2012 Fikk varene allerede i dag, med selvvalgte navn og tekster trykket på. Og de er kjempefine! Har jo ikke fått tatt de i bruk og sjekket kvaliteten enda, men det ser i alle fall veldig bra ut
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #7 Skrevet 20. juni 2012 eneste jeg syntes er synd med å bestille varer fra danmark er at frakten er så himmla dyr, så man bør bestille en del for at det skal lønne seg.
Aliniane Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2012 Synes ikke 55 kroner i frakt er så ille jeg. Vet om flere norske nettsteder som skal ha mer enn det for å sende varer innenlands.
mille260 Skrevet 20. juni 2012 #9 Skrevet 20. juni 2012 Syns heller ikke frakten er så dyr!Kjøpte smekker, body og bukse med trykk og kan ikke se at di er vasket og godt brukt! God kvalitet
*KlaraKu* Skrevet 20. juni 2012 #10 Skrevet 20. juni 2012 Ok da er det kanskje litt forskjell. en dansk nettside jeg skulle bestille fra kostet frakt nesten 300 kr når det skulle over grensa.
sillyfilly og Olivia Skrevet 20. juni 2012 #11 Skrevet 20. juni 2012 Veldig fornøyd!! Rask levering, god service og god kvalitet på klærne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå