Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har det litt tungt for tiden. Har vært gjennom en vanskelig periode i parforholdet, men nå begynner det å bli bedre. Jeg har også en jobb jeg ikke trives særlig godt i, men jeg står fast i den nå fordi jeg ikke får en annen jobb. Har søkt på mange jobber, men blir aldri innkalt til intervju:( Dette har bidratt til at selvtilliten er på bunn nå også. Kan også nevne at jeg jobber for svigerfamilien min i et lite firma, og selv om vi har et godt forhold er det ikke ideelt å jobbe sammen. Jeg bekymrer meg MYE, og hjernen min tar aldri pause. De siste 5-6 månedene har jeg i økende grad hatt søvnløse netter. Nå den siste måneden får jeg ikke sove noen netter:( Tankene spinner og klokka kan bli 3 - 4 - 5 før jeg endelig sovner. Har prøvd melissa dream fra helsekosten men synes ikke det hjalp. Jeg er så trøtt hele tiden, konstant hodepine pga dette, men jeg får ikke sove. Jeg skal til legen etterpå ang søvnløsheten forresten, men er veldig usikker på om han vil skrive ut innsovingstabletter til meg. Er også usikker på om jeg vil ha det, men nå er jeg desperat. Noen med tips eller råd?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Spør om å få Circadin, som er konsentrert Melatonin, søvnhormonet som finnes naturlig i kroppen. Mange har god nytte av det og det er mye bedre for kroppen en medikamenter som innsovningstabletter. Verdt et forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå