Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Noen som har erfaring med korrigering av utstående ører på barn i 10 års alderen?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Nei, men min søster fikk de operert når hun var rundt 5 år. Jeg husker jeg var sååå fornærmet for hun fikk både oppblåst hanske med øyner og munn på i tillegg til barbie-bil med barbie og ken i! hehe... Jeg var da 3 år gammel...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Jeg fikk operert mine da jeg var 7. Var hjemme fra skolen 10 dager tror jeg. Var ikke spesielt vondt, men ubehagelig med bandasje så lenge husker jeg!
Von Hertelhofen Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Hvorfor blir så små barn operert for det? Er det kun kosmetisk? Jeg har selv en unge med utstående ører, derfor jeg lurer...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Hvorfor blir så små barn operert for det? Er det kun kosmetisk? Jeg har selv en unge med utstående ører, derfor jeg lurer... Det må vel være fordi man er livredd for mobbing. Jeg har selv en gutt med ett ustående øre. Det er også en litt annen form på enn det andre. Han er bare 3 år, så foreløpig har det overhodet ikke vært noe tema. I utgangspunktet tenker jeg at vi ikke opererer det, men dersom det viser seg å bli et problem for han, så har jeg egentlig ingen voldsomme motforestillinger heller.
Gjest Løvemusene Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Å gud noe sÅ søtt! Nevøen min har det, jeg syns det er adorable. Og bare se pÅ Will Smith..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå