Gå til innhold

Ville dere ringt legen igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til lege på fredag med øreverk. Det var da hull på trommehinnen og en infeksjon. Fikk antibiotika. Litt bedre på fredagsettermiddag og lørdag. Dårligere igjen på søndag. Verket da i begge ører. Mest i det uten sprukket trommehinne.

Igår var det så vondt at jeg dro til legen igjen. Han sa da det var en bakterieinfeksjon som var resistent mot antibiotika. Jeg fikk Terra-Cortril (bakteriedrepende salve).

Så husker jeg ikke helt hva han sa, men han sa iallefall at jeg skulle komme tilbake etter tre dager dersom jeg ikke var bedre. Da måtte jeg på øre-nese-haals på sykehuset. Saken er at jeg er verre. Er bra igjen i det øret med hull på trommehinnen, men har sinnsykt vondt i det andre. Så vondt at det sprer seg til kjeven og det er vondt å tygge. Har nesten ikke sovet i natt fordi det verker sånn.

Jeg har ikke vært syk med feber, vond hals osv. Helt fin borstett fra ørene. Men nå kjenner jeg meg så slapp at alt er et tiltak (men ikke feber). Gikk hjem fra jobb igår og er hjemme idag. Fikk ikke tilbud om sykemelding. Bruker egenmelding.

Ville dere ventet en dag eller to, eller ringt tilbake nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg ville nok ringt opp igjen nå og forhørt meg, jeg har opplevd de samme selv, her var det oppsamling av verk bak tromhinna mi, måtte inn å sette dren. Sinsykt til smerter :-/

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Huff, det hørtes utrolig vondt ut!!

Jeg tror jeg ville ringt ned ihvertfall. Om det er en sånn "verre før man bli bedre"prosess så hadde jeg avventet, men om han ikke sa noe om det så ville jeg ringt. Må være fryktelig slitsomt, og vondt ikke minst, å ha det sånn!!

God bedring og lykke til :)

Skrevet

Takk for svar! Jeg ringte og venter nå på å bli ringt tilbake.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...