Gå til innhold

Trenger masse tips! Gave til nybakt mor ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min har akkurat fått sin baby nr.2. Jeg tenkte at siden alle kjøper gaver til babyen (+ at hun har arvet masse fra min datter) så ville jeg kjøpe en gave til mor;) tenkte å kjøpe en kurv, og fylle den med forskjellig ting til den nybakte mor. Er det noen som har noen gode tips? :D tenkte Bl.a å legge oppi et mamma-blad, kanskje noen velvære produkter? Man føler seg jo ikke akkurat fresh etter 9 måneders graviditet ;) trenger tips, anyone? :)) tusen takk på forhånd!:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god dusjsåpe, bodylotion( så at du nevnte velværeprodukter ;)), kanskje et fint krus og en god te. Holdt på å skrive bok, men hun har nok bedre tid til å smugkikke litt i et blad i ny og ne :) Jeg syntes d var en veldig god idé forresten :) kanskje et par kinobilletter til hun og pappen med et løfte om å vær barnevakt når venninnen din føler seg klar for å vær borte fra barna :)

Skrevet

En god dusjsåpe, bodylotion( så at du nevnte velværeprodukter ;)), kanskje et fint krus og en god te. Holdt på å skrive bok, men hun har nok bedre tid til å smugkikke litt i et blad i ny og ne :) Jeg syntes d var en veldig god idé forresten :) kanskje et par kinobilletter til hun og pappen med et løfte om å vær barnevakt når venninnen din føler seg klar for å vær borte fra barna :)

Tusen takk for flotte tips!!:D

Skrevet

Fikk et fint sjal fra accessorize av venninner sist. Det satte jeg stor pris på. Jeg følte meg fin, og det var så praktisk å amme med!

Skrevet

Har ikke noen andre de tips enn de du allerede har fått, men ville bare si at det var utrolig koselig tenkt av deg :) Jeg hadde i alle fall blitt utrolig glad og rørt (litt hormonell, fødte for 2 uker siden..) hvis noen hadde gjort det for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...