Mrs.O Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Venninnen min har akkurat fått sin baby nr.2. Jeg tenkte at siden alle kjøper gaver til babyen (+ at hun har arvet masse fra min datter) så ville jeg kjøpe en gave til mor;) tenkte å kjøpe en kurv, og fylle den med forskjellig ting til den nybakte mor. Er det noen som har noen gode tips? tenkte Bl.a å legge oppi et mamma-blad, kanskje noen velvære produkter? Man føler seg jo ikke akkurat fresh etter 9 måneders graviditet trenger tips, anyone? ) tusen takk på forhånd!)
Surrepus Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 En god dusjsåpe, bodylotion( så at du nevnte velværeprodukter ), kanskje et fint krus og en god te. Holdt på å skrive bok, men hun har nok bedre tid til å smugkikke litt i et blad i ny og ne Jeg syntes d var en veldig god idé forresten kanskje et par kinobilletter til hun og pappen med et løfte om å vær barnevakt når venninnen din føler seg klar for å vær borte fra barna
Mrs.O Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2012 En god dusjsåpe, bodylotion( så at du nevnte velværeprodukter ), kanskje et fint krus og en god te. Holdt på å skrive bok, men hun har nok bedre tid til å smugkikke litt i et blad i ny og ne Jeg syntes d var en veldig god idé forresten kanskje et par kinobilletter til hun og pappen med et løfte om å vær barnevakt når venninnen din føler seg klar for å vær borte fra barna Tusen takk for flotte tips!!
bittelille_persille Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Fikk et fint sjal fra accessorize av venninner sist. Det satte jeg stor pris på. Jeg følte meg fin, og det var så praktisk å amme med!
thessi og lillemor Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Har ikke noen andre de tips enn de du allerede har fått, men ville bare si at det var utrolig koselig tenkt av deg Jeg hadde i alle fall blitt utrolig glad og rørt (litt hormonell, fødte for 2 uker siden..) hvis noen hadde gjort det for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå