Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 .. Det syns nok de fleste mødre ( og fedre ) Men har barnet/barna noen "skavanker" ? Noe som kanskje ikke er så pent, evt noe som du har lagt veldig mere til? Tross skavanker og ulumskheter er det jo verdens vakreste ;-) Jeg kan begynne : Min eldste datter har merkelige tommeltotter. De vipper liksom litt oppover! Ser litt pussig ut ;-) - Mulig noen vil halshugge meg for å starte denne tråden..... -
Soveposen Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Det er alltid noen som vil halshugge andre for tråder de har starta - om det er aldri så positivt finner de nok noe negativt med den ja;) Hmm.. lillemor er fortsatt bare 4 mnd, så helt ærlig har jeg ikke funnet noen "skavanker" enda. Eneste er kanskje at hun begynner å få måne i bakhodet;D
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Min datter på 6 mnd har VELDIG lite hode. Og er ganske tykk ellers. Hun er ekstremt søt, selvsagt . . . Men har et snodig lite hode . . . .
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Datteren min har "poser" under øynene, og med rødt hår og fregner gjør det at hun ser ut som en fisk når hun myser. Ikke spes pent Men sånn til vanlig er hun pen altså Sønnen min...nja, han er liksom så veldig normal. Ikke ekstreordinær på noe vis, men heller ikke noe ved utseende som er rart..
Hybelkanina Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Min toåring har faktisk ikke en eneste sånn "skavank". Han hadde litt utstående ører en periode, men det har jevnet seg ut når hodet vokste mer. Selv uten skavanker forventer jeg ikke at andre skal mene at han er verdens vakreste, men for meg er han absolutt det.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Sønnen min på tre har ett øre som er litt misformet og står mer ut enn det andre. Jeg lurer på om vi skulle operere han når han blir litt eldre, men er usikker. Foreløpig plager det han naturligvis ikke, og det er ikke mer fremtredende enn at litt langt hår over ørene skjuler det meste. Men han er likevel perfekt :-) Verdens herligste lille lyslugg ;-)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 Storebror har arvet fra farsiden min, det ene øyet er noe større enn det andre.. Men det er "klasisk" slaktskaps tegn, så det er helt ok, og søt med det er han også Lillesøster er kun 3 mnd, så det er jo ikke stort å se til enda.. Men ser da ut til at hun vil få oppstopper nese (eller hvordan det skrives) det arver hun i såfall fra min mor, og jeg har alltid likt nesen til min mor, så hvorfor ikke
Magia Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 Ser ut til at den lille gutten min har arva fotstillinga mi. Føttene peker liksom litt innover. Veldig søtt, men muligens ikke så maskulint når han blir eldre og bryr seg om sånt. Ellers har han en litt rar stortå, etter faren sin, hvor neglen liksom vokser oppover og deler seg i alle retninger. Supervanskelig å klippe. Utenom det er han perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå