Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Ja, barnefar ja! Når barnet er der har de aldri tid til å pusse tenner eller gre hår (smart når ungen har langt hår med masse uhåndterlige krøller, sånt blir det snakket om på skolen) Hun har og gått på antibiotika stort sett 1 gang i mnd i 3 år, så tennene har blitt litt misfarget. Har snakket med tannlegen om dette, men hun sa at det kom til å rette seg når melketenenne forsvant. Vi er nøye på tannpuss, og pusser alltid på morgen og kveld, samt skyller med munnskyll og tar fluor... Nå kom hun hjem derifra, med munnskyllevann fra fra. Fikk mail av far om at hun trenger mer veiledning ifb tannpuss fordi tenna var så gule nå... (akkurat avsluttet en 2ukers antibiotika-kur, og da blir de alltid sånn med en gang) Men, hvorfor i hule heite skal HAN belære MEG i hvordan det skal gjøres når han ikke engang pusser tenna hennes på morningen?? Da ligger det jo sånn ekkelt belegg på tenna da jo Nei, vi er ikke venner. Nei, han snakker ikke med meg. Nei, jeg hadde ikke blitt sur for dette om det var det eneste jeg hadde å utsette på han Måtte bare få det ut før jeg begynner å jobbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå