Gå til innhold

Å nei :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle lage matpakker i dag tidlig, og hva oppdager jeg?

JO, at frysern har vært oppe i hele natt, all mat (middager) som har vært i frysern var tint!!!! Frysern er lei og døra hadde ikke gått helt igjen..............

Jeg har kjempedårlig råd, og har "spart" mye på mat, deler opp alt, feks pølepakkninger og lomper-pakker, brød, grønnsaker, og er kjempe gnien og sparsom, siden vi ikke har penger. Tar å fryser ned mat-rester og all den maten er nå ødelagt.

ALL mat ligger nå tint på spisebordet, og jeg gråter :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stek opp det som kan stekes om det ikke har vært stekt før. F.eks. pølser og grønnsaker og så lager du en gryte ut av det (som du kan fryse på nytt), eller samme med kjøtt. Da kan du kanskje klare å redde noen ting :)

Det samme skjedde med meg i fjor og jeg hadde akkurat fått masse elgkjøttdeig fra min jeger-far, og jeg sto og stekte det opp og var dritlei etterpå, men kjøttet ble i hvert fall ferdigstekt og fryst på nytt (noe som egentlig var digg da jeg tok det opp neste gang) :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dette kan du få dekt på forsikringen din om du har en. Sjekk ut det!

Skrevet

Da blir det å tilbrede maten, type lapskaus ol. Posjoner, og frys det ned igjen. Dette går bra. Så lager du en stor middag du kan ha noen dager.

Kjipt når slik skjer. Jeg kom hjem etter ei helg, hvor absolutt alt jeg hadde i fryseren var bare å kaste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...