Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Nå kommer det sikkert motsvar om at man ikke har annen mulighet for man er aleine og hjemme med barn eller at man er den rypa i ei bygd uten passende menn. Men det ER en utrolig simpel måte å finne mann på.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Haha Morsom provosering. Du får sikkert MANGE svar Jeg setter på tevann og venter i spenning
Gjest Heartbroken Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Så hyggelig for deg at du har funnet den eneste sannhet!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Rart at de fleste faktisk finner mannen sin på nettet da, om det er såå desperat. Kjenner faktisk fler som har møtt mannen via nettet enn andre steder.. Bedre å finne en mann der, enn å pule rundt på byen, og håpe at en eller annen tar kontakt de neste dagene.. Mer desp det.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Jeg hadde bodd i utlandet i mange år, og kom tilbake til Norge. Meldte meg inn på Møteplassen for å se om jeg kunne finne noen å ha litt kontakt med. Ikke nødvendigvis en partner. Fant en person som jeg sendte masse mailer med, og etter tre måneder bestemte vi oss for å møtes. Det var full klaff på første møte. Det er nå over fem år siden. Vi har et barn, og nummer to på vei. Har og flere venner som har møtt sine respektive på nettet, som både er gift og har barn og er verdens lykkeligste. Er enig i at det ikke er eneste stedet å møte noen, men om man møter noen der så er det like bra som noe annet i mine øyne. Folk på nettsteder er også mennesker! Og ikke bare nerder som aldri er sosiale.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Jeg synes det er mer desperat å prøve å finne noen på byen i fylla. Og er drittlei misbruk av ordet "desperat". Man er visst desperat per definisjon om man er singel alenemor. Man er desperat hvis man viser interesse eller følelser. Man er desperat hvis man leter etter noen å dele livet med. Og hvem sa du var simpel her?
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 Mulig du synes det. det er sikkert de som synes man er ressurssvak da og Jeg for min del nyter livet som gift med min kjære mann som jeg traff på nett. Og det med sokker med motiv! Hoho! Vurderer å kjøpe en onepiece og, sånn at jeg matcher
Gjest Kira med en av hver Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 Jeg må ærlig innrømme at jeg driter i hvordan folk går frem for å finne mannen i sitt liv, jeg er bare happy for at de finner han
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #9 Skrevet 12. juni 2012 Rart at de fleste faktisk finner mannen sin på nettet da, om det er såå desperat. Kjenner faktisk fler som har møtt mannen via nettet enn andre steder.. Bedre å finne en mann der, enn å pule rundt på byen, og håpe at en eller annen tar kontakt de neste dagene.. Mer desp det. De fleste? Nå må du gi de! De beste arbeidstakerne trenger ikke søke jobb. De blir plukket ut. Slike er det med parforhold og.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #10 Skrevet 12. juni 2012 Også gift med en jeg traff på nett. Hadde en periode på noen år hvor jeg startet opp eget firma og var super usosial + jobbet døgnet rundt, da var det ganske greit å sette på maskinen når man kom hjem en times tid og velge og vrake i tilbud. Var faktisk bare på en date og det med den rette. Synes absolutt ikke det var desperat, men passet min livstil der og da. Så hva du måtte mene om det bryr jeg meg faktisk veldig lite om....I`m happy
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #11 Skrevet 12. juni 2012 Rart at de fleste faktisk finner mannen sin på nettet da, om det er såå desperat. Kjenner faktisk fler som har møtt mannen via nettet enn andre steder.. Bedre å finne en mann der, enn å pule rundt på byen, og håpe at en eller annen tar kontakt de neste dagene.. Mer desp det. De fleste? Nå må du gi de! De beste arbeidstakerne trenger ikke søke jobb. De blir plukket ut. Slike er det med parforhold og. Haha, noen som er naiv og lyser av ung alder her dessverre. Jeg har hatt toppkarakterer på universitetet, men måtte like greit søke jobber som alle andre. Har aldri fått avslag på jobber jeg søkte på. Men har nå vært så uheldig at min eks plutselig ble voldelig og begynte å løpe etter unge jenter, ut av det blå. Når man har eneansvaret for barna, så har man ikke mulighet til å fly på byen for å finne noen. Ikke drikker jeg mer enn en øl i måneden ca heller, så er ikke så ofte på byen. Har også opplevd at de fleste som er ute på byen og sjekker, kun er ute etter ONS. Der jeg bor er det også mest gifte og samboende foreldre, så å finne noen i ungenes omgangskrets var også håpløst. Så her ble det nett gitt... Og nå er jeg samboer med verdens beste mann etter min mening. Ditt innlegg lyser forresten av misunnelse og arroganse. Siden du synes du er en av de "beste". Tipper du også er singel?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #12 Skrevet 12. juni 2012 Det som er litt til felles er at menn i Thailand og de som leiter på nett stort sett ikke er veldig etterspurt. Men om de litt mindre etterspurte finner hverandre så er jo det en vinn-vinn situasjon Det jeg derimot synes er skummelt er at svogeren min ligger ute en slik side. Får masse etterspørsler. Men har er en egoist og kvinnehater som ikke er noe å satse på. Har banket opp eksen flere ganger. Så vær forsiktige!!!!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 12. juni 2012 #14 Skrevet 12. juni 2012 Det som er litt til felles er at menn i Thailand og de som leiter på nett stort sett ikke er veldig etterspurt. Men om de litt mindre etterspurte finner hverandre så er jo det en vinn-vinn situasjon Det jeg derimot synes er skummelt er at svogeren min ligger ute en slik side. Får masse etterspørsler. Men har er en egoist og kvinnehater som ikke er noe å satse på. Har banket opp eksen flere ganger. Så vær forsiktige!!!! Man trenger ikke være lite etterspurt for å ikke ha mulighet til å finne noen. Har man rute hus/jobb/butikk/trening til ungene/hus, så har man ikke så mye å ta av. Enkelte tar ansvar for barna sine 100% når faren stikker og ikke vil ha noe med barna å gjøre vettu Betyr ikke at man er stygg, dum eller mangler sosiale antenner.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #15 Skrevet 12. juni 2012 Det som er litt til felles er at menn i Thailand og de som leiter på nett stort sett ikke er veldig etterspurt. Men om de litt mindre etterspurte finner hverandre så er jo det en vinn-vinn situasjon Det jeg derimot synes er skummelt er at svogeren min ligger ute en slik side. Får masse etterspørsler. Men har er en egoist og kvinnehater som ikke er noe å satse på. Har banket opp eksen flere ganger. Så vær forsiktige!!!! Man trenger ikke være lite etterspurt for å ikke ha mulighet til å finne noen. Har man rute hus/jobb/butikk/trening til ungene/hus, så har man ikke så mye å ta av. Enkelte tar ansvar for barna sine 100% når faren stikker og ikke vil ha noe med barna å gjøre vettu Betyr ikke at man er stygg, dum eller mangler sosiale antenner. Finnes så klart unntak. Akkurat som at det reiser noen kjekke menn til Thailand og bevisst velger en der. For det er enklest..
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 12. juni 2012 #16 Skrevet 12. juni 2012 hehe... Jeg pleide å tenke litt sånn selv... Den gang jeg selv var i et forhold.. Nå er jeg tydeligvis singel igjen og tenkte å teste selv. Naboen er på disse datingsidene og han er ute med masse damer, så da tenkte jeg at "hvorfor ikke...." Har møtt en veldig hyggelig fyr, men han var veldig annerledes enn meg (på avgjørende ting) så det blir ikke noe der, men vi har litt sporadisk kontakt for det. Andre menn har vært klin gærne.. hehe.. Men jeg syns faktisk dette er litt spennende. Føler meg overhodet ikke desperat, virker som det er mange flotte menn "der ute" Men en ting jeg har lagt merke til er at de mannfolka jeg tiltrekkes av bor enten i Trondheim eller Nordland, så nå flytter jeg nesten oppover snart
Gjest Mentha & Junior Skrevet 12. juni 2012 #17 Skrevet 12. juni 2012 Bare fint å utvide horisonten og mulighetene litt vel? Ikke alle som gidder å slå seg til ro med den første og beste de møter på den lokale puben eller å ta runden gjennom vennegjengen.
Von Hertelhofen Skrevet 12. juni 2012 #18 Skrevet 12. juni 2012 Hadde jeg vært mann, så hadde jeg uten tvil reist til thailand og giftet meg der:-) og hadde jeg vært singel så hadde jeg kanskje prøvd nettdating. Det er vel en hederlig måte å få seg type på!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #19 Skrevet 12. juni 2012 Hvis du kaller de som driver nettdating for desperate så har du ikke vært på Hard Rock Cafe i Oslo en lørdag kveld 20 minutter før stengetid! Da snakker vi om et studie i desperasjon!! Faktisk tror jeg at jeg selv ville gått for nettløsningen hvis jeg skulle bli single igjen.
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 12. juni 2012 #20 Skrevet 12. juni 2012 Bare fint å utvide horisonten og mulighetene litt vel? Ikke alle som gidder å slå seg til ro med den første og beste de møter på den lokale puben eller å ta runden gjennom vennegjengen. hehe.. helt enig.. Noen har høyere krav for seg selv, og ønsker å bruke litt tid på å bli kjent først, men er i manko på alenetid Og med fare for å bli skutt på åpen gate nå, men når jeg leser her inne, så vet jeg ikke helt hva som er best.. å være i et forhold med mange av disse slaskene som blir beskrevet her (snakker ikke utseendemessig), eller å sitte og tråle igjennom lister av bra menn men som man kanskje aldri ville møtt ellers? Som skrevet over her, jeg er helt rookie på nettdating, men syns det virker veldig spennende Og det er jo ikke bare han som skal velge meg, jeg skal jo velge han tilbake, og jeg har jo min målestokk som jeg går etter uansett omstendighetene rundt hvordan vi møttes.. Nei, jeg er optimistisk
Gjest Mentha & Junior Skrevet 12. juni 2012 #21 Skrevet 12. juni 2012 Bare fint å utvide horisonten og mulighetene litt vel? Ikke alle som gidder å slå seg til ro med den første og beste de møter på den lokale puben eller å ta runden gjennom vennegjengen. hehe.. helt enig.. Noen har høyere krav for seg selv, og ønsker å bruke litt tid på å bli kjent først, men er i manko på alenetid Og med fare for å bli skutt på åpen gate nå, men når jeg leser her inne, så vet jeg ikke helt hva som er best.. å være i et forhold med mange av disse slaskene som blir beskrevet her (snakker ikke utseendemessig), eller å sitte og tråle igjennom lister av bra menn men som man kanskje aldri ville møtt ellers? Som skrevet over her, jeg er helt rookie på nettdating, men syns det virker veldig spennende Og det er jo ikke bare han som skal velge meg, jeg skal jo velge han tilbake, og jeg har jo min målestokk som jeg går etter uansett omstendighetene rundt hvordan vi møttes.. Nei, jeg er optimistisk Masse lykke til! Jeg har god erfaring med nettdating, og kan anbefale det varmt
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #22 Skrevet 12. juni 2012 Mulig du ser på det som desperat, men det var effektivt i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #23 Skrevet 12. juni 2012 Huff, hva gjør jeg nå da, jenter.... avlyser jeg daten jeg skal på i dag??????????? Har date med en nett-mann i dag..... men vil jo ikke at mine bim-"venninner" skal oppfatte meg som desperat.... Dette er en flott mann som tar godt vare på ungene sine, er jordnær samtidig som han ha tydelige mål, veldig snill, god økonomi, sunne interesser og på toppen en pen kropp i tillegg...... må definitivt avlyse denne daten!! Ler meg ihjel av noen av utsagnene her inne! Herlig!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #24 Skrevet 12. juni 2012 Det verste og mest desperate jeg ser, er småfulle jenter som sitter i baren og venter på å bli "valgt" av menn som vil spandere drink på dem for å komme i buksa deres senere på kvelden. Greit at man skal flørte, men har de ikke nok selvtilit til SELV å kunne velge mannen, og ikke sitte der og vente på å bli valgt og ta til takke med det?
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 12. juni 2012 #25 Skrevet 12. juni 2012 Bare fint å utvide horisonten og mulighetene litt vel? Ikke alle som gidder å slå seg til ro med den første og beste de møter på den lokale puben eller å ta runden gjennom vennegjengen. hehe.. helt enig.. Noen har høyere krav for seg selv, og ønsker å bruke litt tid på å bli kjent først, men er i manko på alenetid Og med fare for å bli skutt på åpen gate nå, men når jeg leser her inne, så vet jeg ikke helt hva som er best.. å være i et forhold med mange av disse slaskene som blir beskrevet her (snakker ikke utseendemessig), eller å sitte og tråle igjennom lister av bra menn men som man kanskje aldri ville møtt ellers? Som skrevet over her, jeg er helt rookie på nettdating, men syns det virker veldig spennende Og det er jo ikke bare han som skal velge meg, jeg skal jo velge han tilbake, og jeg har jo min målestokk som jeg går etter uansett omstendighetene rundt hvordan vi møttes.. Nei, jeg er optimistisk Masse lykke til! Jeg har god erfaring med nettdating, og kan anbefale det varmt Takk for det!! Så bra det faktisk funker for noen, blir enda mer optimistisk når jeg hører sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå