Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Hvor ofte gir mannen dere oppmerksomhet? Som komplimenter for utseende eller noe du har gjort? En blomst? En liten gave i hverdagen? Som å vise at han ikke klarer å holde fingrene av fatet? Som at han beundrer kroppen eller personligheten deres? Her i gården er det veldig lite av sånt, og vi har kun vært sammen i litt under 3 år. Lurer på om det er vanlig å ha det slik? P.S. Må tilføye at mannen får ofte komplimenter, han får noen ganger små gaver/oppmerksomheter, og jeg viser ofte at jeg tenner på ham.
Mamma_til_2 Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 har vært sambo i 12år og oppmerksomhet fra den kanten kommer og går som i en bølgedal men jeg vet med sikkerhet at han elsker meg minst like mye som jeg elsker han så tar det ikke tungt i "ned" periodene kan være litt godt av og til med litt "fri" og når oppturen kommer så er det som og være ny-forelsket igjen
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Jeg bare føler at det blir så ensidig... har enda ikke til dags dato opplevd at han tente på meg av seg selv uten at jeg behøvde å "varme ham opp" litt først. Savner det å bli "tatt med storm", å kjenne hvordan mannen tenner bare ved å være nær meg osv, men har innsett at han ikke er slik. Vet jo at han er glad i meg, han er ellers veldig snill og litt kosete, men savner den genuine interessen. HI
Mamma_til_2 Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Hva om du snur på din egen væremåte, slutt og gi han så mye oppmerksomhet ol, la han få jakte på deg en stund, du vet enkelte mannfolk liker og å jakte litt på "byttet" sitt
Mamma_til_2 Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Vær litt sexy og flørtete på avstand, send han små blikk og kom våt ut av dursen men la han komme til deg og gjerne "avvise" han litt først, virkelig la han jakte!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Hva om du snur på din egen væremåte, slutt og gi han så mye oppmerksomhet ol, la han få jakte på deg en stund, du vet enkelte mannfolk liker og å jakte litt på "byttet" sitt Det kan jeg prøve, men blir så kunstig. Etter min mening, skal man slutte å gjøre seg til og jakte etter at man er flyttet sammen. Greit i datingsstadiet, men blir utrolig slitsomt i fast forhold der man hele tiden må "spille" istedet for å være seg selv. Jeg er ganske så emosjonell av meg og liker veldig godt å gi ham oppmerksomhet. Men det er verdt et forsøk for å se om noe endrer seg. HI
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 Vær litt sexy og flørtete på avstand, send han små blikk og kom våt ut av dursen men la han komme til deg og gjerne "avvise" han litt først, virkelig la han jakte! Har prøvd å pynte meg i sexy undertøy, være litt fjernflørtete, hinte osv. Virker det? Nei. :S Vet ikke om jeg tør helt å avvise ham, siden jeg vet hvor vondt det kan gjøre å bli avvist av sin kjære... HI
Major HotLips Houlihan Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 Sommerkjoler er en hit her i gården. Hvis jeg svinser rundt i kjole en dag, så klarer han ikke holde fingrene av fatet Noe å prøve? Ellers så kan det jo være en ide å lure ut av han hva han liker?
Mamma_til_2 Skrevet 12. juni 2012 #9 Skrevet 12. juni 2012 Mener ikke at du skal avvise han men la han jobbe litt med og få deg, og alle forhold har godt av litt mystikk og lek, han vet at han har deg og ikke trenger og jobbe for deg så kanskje det er det som gjør at han ikke viser interesse, kanskje han blir positivt overasket visst du slipper opp litt og leker litt i hværdagen
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juni 2012 #10 Skrevet 12. juni 2012 hver eneste dag forteller han meg at han er glad i meg, elsker meg, forteller meg hvor pen jeg er, eller hvor flink jeg har vært hjemme...osv osv. Det første han gjør når han kommer hjem er å gi meg et kyss, og det siste han gjør når jeg går ut døra på morningen er å kysse meg og ønsker meg en fin dag Vi har vært sammen i 6 år, gift i 2.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #11 Skrevet 12. juni 2012 hver eneste dag forteller han meg at han er glad i meg, elsker meg, forteller meg hvor pen jeg er, eller hvor flink jeg har vært hjemme...osv osv. Det første han gjør når han kommer hjem er å gi meg et kyss, og det siste han gjør når jeg går ut døra på morningen er å kysse meg og ønsker meg en fin dag Vi har vært sammen i 6 år, gift i 2. Min er også flink å kysse og klemme, og det setter jeg svært stor pris på. Men det som mangler, er å føle seg pen, begjært og flink. De fleste trenger vel å føle seg slik innimellom. Jeg har fullt opp med jobb, unger, hus etc, og føler meg ofte som ikke-attraktiv arbeidshest :S HI
StineT Skrevet 12. juni 2012 #12 Skrevet 12. juni 2012 (endret) hm... min mann og jeg har vært samboere i snart 6 år- gift i 1. Her er det aldri mangel på oppmerksomhet. det er riktignok ikke ofte han kommer hjem med blomster eller gaver, men kos, sex og gode ord er noe jeg ikke mangler. Han kan gjerne sende meg en mld fra kontoret; Glad i deg kona mi <3 eller: elsker deg eller: gleder meg til i kveld Alltid koslig å få slike meldinger. Han er også veldig oppmerksom, kanskje spesielt nå når jeg går gravid. Og jeg vet at jeg for han, alltid er 1. prioritet.Og han forteller meg også at jeg er fin, sexy osv Slik har det vært siden vi ble sammen, og slik tror jeg alltid det vil være. Men det går selvsagt begge veier- jeg lar han også vite hvor høyt jeg elsker han. Endret 12. juni 2012 av StineT
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juni 2012 #13 Skrevet 12. juni 2012 hver eneste dag forteller han meg at han er glad i meg, elsker meg, forteller meg hvor pen jeg er, eller hvor flink jeg har vært hjemme...osv osv. Det første han gjør når han kommer hjem er å gi meg et kyss, og det siste han gjør når jeg går ut døra på morningen er å kysse meg og ønsker meg en fin dag Vi har vært sammen i 6 år, gift i 2. Min er også flink å kysse og klemme, og det setter jeg svært stor pris på. Men det som mangler, er å føle seg pen, begjært og flink. De fleste trenger vel å føle seg slik innimellom. Jeg har fullt opp med jobb, unger, hus etc, og føler meg ofte som ikke-attraktiv arbeidshest :S HI Ja, det skjønner jeg. Min er og flink til å fortelle meg hvor pen jeg er. Hvis jeg skal ut med noen venninner kommer han ofte inn på badet og sier at jeg er fin når jeg har pynta meg Det setter jeg pris på. Han jeg bodde med før mishandlet meg psykisk om jeg pynta meg, for hvem skulle jeg pynte meg for liksom? Jeg hadde jo han! Så jeg setter nok mer pris på sånne småting pga det Og som hun over her sier, SOMMERKJOLER!!! Det er en megahit her og Kan bare ta det på meg og kikke på han, så er han klar Men, jeg har nok mye behov for oppmerksomhet på den måte pga ymse omstendigheter, så jeg er veldig var på hva han gjør og ikke
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juni 2012 #14 Skrevet 12. juni 2012 Foruten et kort brudd har vi vært sammen i over 10 år og han gir meg oppmerksomhet og viser at han elsker meg og har lyst på meg og synes jeg er fin hver dag. Han er ikke flink til å gi meg gaver eller blomster ol. Men er flink til å vise kjærlighet og ømhet. Menn er vel ulike, hva med å prøve å snakke med han om hvordan du har det?
Netti*** Skrevet 12. juni 2012 #15 Skrevet 12. juni 2012 (endret) Slitsomt å la han jakte litt etter at man har flyttet sammen????. Jeg skjønner at han syns det er kjedelig å legge seg med en som skrever vilt for å få noe. Har vært sammen i over 10 år med min. Han har alltid vist at han tenner på meg, selv om jeg er gravid etter nr. 4 kan han komme springende etter meg mens jeg later som jeg avviser han. Vi ler masse i lag... Til daglig er han veldig flink å vise at han er glad i meg. Møtes vi for å bytte bil eller lignende får jeg alltid hadekyss uansett om det er på jobben hans eller ved matbutikken. Han leier meg i hånda og står gjerne å holder rundt meg. Tror ungene har godt av å se mamma og pappa glade og lykkelige sammen. Syns hvert år blir bare bedre og bedre.... Begynn å lek litt med mannen din, ta frem gleden i å være sammen. Er ikke noe morsomt med en som alltid tigger etter nærhet. Lykke til... Endret 12. juni 2012 av Netti***
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #16 Skrevet 12. juni 2012 Mannen min er god til å gi meg komplimenter, sier ofte at jeg er fin, blir glad når jeg har på meg klær han liker m.m. Han sier ofte at han er glad i meg, og vi er mye fysiske i løpet av dagen. Kyss og klemmer i forbifarten, armkroken på sofaen, stryker og kiler på hverandre osv Men sexlivet vårt har fått seg en skikkelig knekk. Jeg er gravid med diverse plager, og han har veldig mye å gjøre / tenke på med firmaet sitt. Vi er vel nede på en gang i mnd:-( Men vi snakker om det da, begge vil gjerne at ting skal ta seg opp igjen, men ser at vi er inne i en vanskelig periode....
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #17 Skrevet 12. juni 2012 Slitsomt å la han jakte litt etter at man har flyttet sammen????. Jeg skjønner at han syns det er kjedelig å legge seg med en som skrever vilt for å få noe. Har vært sammen i over 10 år med min. Han har alltid vist at han tenner på meg, selv om jeg er gravid etter nr. 4 kan han komme springende etter meg mens jeg later som jeg avviser han. Vi ler masse i lag... Til daglig er han veldig flink å vise at han er glad i meg. Møtes vi for å bytte bil eller lignende får jeg alltid hadekyss uansett om det er på jobben hans eller ved matbutikken. Han leier meg i hånda og står gjerne å holder rundt meg. Tror ungene har godt av å se mamma og pappa glade og lykkelige sammen. Syns hvert år blir bare bedre og bedre.... Begynn å lek litt med mannen din, ta frem gleden i å være sammen. Er ikke noe morsomt med en som alltid tigger etter nærhet. Lykke til... Jeg har vokst opp med avvisning fra nære og kjære, noe som fortsatte langt inn i voksen alder. Derfor får jeg meg ikke til å avvise ham, siden jeg vet hvor vondt det kan gjøre. Og hvorfor sier du at jeg skrever for å få noe og tigger etter oppmerksomhet? Har ikke nevnt noe sånt i tråden så langt jeg kan se. Jeg driver ikke og klenger konstant på ham. Jeg forteller ham ofte at jeg er glad i ham, at han er fin osv. Men maser ikke, klår ikke på ham hele tiden osv. Helt siden vi ble sammen har jeg hørt at jeg var fin TRE ganger. Og om jeg kler meg sexy og går rundt i huset og holder på med andre ting, så merkes ikke det. Om han står tett inntil meg og koser, blir han aldri tent. Det er DET jeg mener, ikke at jeg konstant må ha klenging og oppmerksomhet. HI
Mamma_til_2 Skrevet 12. juni 2012 #18 Skrevet 12. juni 2012 Prat med han du men ikke glem og lek litt
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #19 Skrevet 12. juni 2012 Vi har vært sammen i 16 år. Jeg får daglig komplimenter. Han ser daglig beundrende på meg. Han kysser meg daglig, klemmer meg. Stryker meg ofte over rumpa, ser på meg med "det" blikket. Fotflørter med meg under middagsbordet. Tar meg ofte ut på resturant. Gir meg en blomst i ny og ne. Kjøper som regel fine gaver til meg når vi er på ferie. Deler alt han har av penger med meg. Unner meg alt godt i verden. Han elsker meg, det er jeg helt sikker på. Og jeg elsker han. Vet jeg har vært heldig med ekteskapet mitt, kjenner ingen andre som har det så bra sammen. Vi er elskere, men også hverandres beste venn og fortrolige.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #20 Skrevet 12. juni 2012 Vi er inne i en kjempevanskelig periode,som har vart nesten 2 år. Ingen komplimenter fra hans side, ingen små oppmerksomheter i hverdagen, ingen kos,ingen klem eller glad i deg. Helt dødt. Jeg har prøvd masse, oppmerksomheter,liten gave, overraske med god middag... helt til jeg så det ikke nyttet, og sluttet å prøve. Nå er vi begynnt i parterapi- og skal si det hjelper! Hos oss har det vert mye krangling, siden han jobber/t 100 timers uker og var aldri med meg eller barna. Aldri noe hjelp å få på husarbeids fronten(for han jobbet jo- -sier han). Jeg vil jo at han skal ha 37,5 timers uke som oss andre :/ Men slik som det har vert for oss, så jo mer jeg har mast på han om jobben,husarbeid osv-jo mer avstand fikk han fra meg. Han skjønnte ikke at det lille jeg ba han om å gjøre-var en bekreftelse på at han brydde seg om meg/oss. Jeg forsod ikke at menn må roses for vær minste ting. Om jeg så hadde støvsugd stua 10 ganger den dagen, så måtte han ha mye ros for den ene gangen han gjorde det, osv.. Dette kommer rett fra terapauten- og traff virkelig oss. Har begynnt å komme seg på rett kjøl nå heldigvis! Virkelig velbrukte kroner:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå