Gå til innhold

Får ikke sove.. Kjærlighetssorg :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt følelser for en kamerat en stund. For en mnd. siden tok jeg mot til meg å fortalte han at jeg begynte å bli mer enn bare vennskaplig glad i han. Eneste han sa, var at det måtte jeg ikke bli.

Han har selv sagt at han er lei av å være singel, og er ute etter et forhold. Men da tydeligvis ikke med meg.

Vi snakker mest over nett/meldinger da vi jobber, og har barn litt på tvers av hverandre. Etter jeg fortalte han dette her (ansikt til ansikt) har han ikke svart på noen av mine meldinger. Han har tatt kontakt en gang i løpet av mnd. der han lurte på hvordan det gikk med meg. Jeg svarte at det gikk bra, og sånt. Enn med han. Ingen respons.

Skjønner virkelig ikke hvorfor han sendte den meldingen når han tydeligvis ikke var interessert i å fortsette samtalen :/

I dag har jeg sendt han nok en melding, og lurt på om vi skulle ta en kaffe en dag. Og at jeg syntes han kunne, istede for å velge letteste utveien for seg selv, be meg holde meg unna. Eller slutte å overse meg. Ingen respons på den heller.

Jeg kjenner jeg blir gal! Jeg går med konstant klump i magen, dårlig matlyst, sover dårlig på natta, og på dagen har jeg lyst til å sove hele tiden. Kjenner tårene presser på jevnlig. Og jeg klarer ikke slutte å skrive til han :-(

Noen som har tips eller råd til meg! Kjenner jeg er nedfor. Har ikke bare mistet en god samtalepartner, men også han jeg trodde skulle bli mannen jeg skulle dele livet mitt med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, vet åssen du har det. Jeg sa det samme til barnefar for snart tre år siden. Vi var aldri sammen, men da sønnen vår var baby var han på besøk hele tiden. Vi flørta og jeg fikk etterhvert følelser for han. Men han ville bare i buksene på meg og ikke noe mer. Det var sårt! Dette gjorde han to ganger også! Asshole..

Nå har jeg vært sammen med kjæresten i litt over et år. Trodde aldri jeg skulle finne noen andre, men det er mulig :)

Trøst deg med at det blir bedre. Han er sikkert livredd for at du skal få mer følelser og så velger han å ikke ta kontakt

Skrevet

"Han du trodde skulle bli mannen du skulle dele livet ditt med"?? Ehh.... var ikke det litt optimistisk uten å høre med ham selv først?

Jeg tror dette er vel så vanskelig for ham, han har også mistet en venn. Han er rett og slett ikke interessert i deg på den måten og vil ikke gi næring til følelsene dine og dermed holder han seg unna.

Han spør hvordan du har det fordi det er normal høflighet.

Når jeg treffer gamle kjente spør jeg også hvordan de har det, selv om jeg faktisk ikke kunne brydd meg mindre.

Respekter at han ikke vil ha deg, og kom deg videre. Ikke fortsett å send meldinger til ham, det blir bare patetisk og han blir ikke mer interessert av det.

Du vet jo selv også at du vil drikke kaffe med ham fordi du håper det kan bli noe mer, ikke fordi du ser på ham som en god samtalepartner som kan åpne seg for deg og snakke med deg om andre damer f.eks, for det hadde du nok takla dårlig.

Når følelsene er over kan du jo kjenne på om du fortsatt savner vennskapet, og ta kontakt med ham igjen da. Vel og merke hvis du vet at du er over ham , og du er innstilt på et vennskap som er nettopp det og ikke noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...