Gå til innhold

Nyrebekkenbetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt det og kjenner symptomene på dette? Og må man ha uvi? Har hatt det en gang tidligere i forbindelse med uvi men nå har jeg så utrolig vondt bak i ryggen (nede på en siden) og vondt når jeg trekker pusten men har ikke uvi såvidt jeg vet. Kjenner ikke hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har hatt det.. pleier alltid og merke uvi. men merka det ikkje den gangen.. men rekner med eg hadde det. og gjekk litt lenge med uvi som gjorde at eg fekk det..

smertene var grusome.. og det var bak i ryggen. ved eller rett under ribbebeina.. hadde på høgre side. men kan vell komme på begge

Skrevet

Jeg hadde sykt vondt i ryggen , det var forferdelig vondt å tisse. Så var blod i urinen..er vel det jeg husker fra da jeg hadde nyreb,bet,

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet (endret)

Det er jo alltid en mulighet. Er du veldig dårlig bør du ringe legevakta, hvisikke kan du jo sikkert ringe fastlegen i morgen? Vanskelig å si sånn over nett, spesielt hvis det kun er snakk om vondt i ryggen.

God bedring! :)

Og god natt ;)

Endret av UndrendeUllteppe
Skrevet

Er plaget med uvi men har ikke merket noe til det nå. Nå er det bare vondt på venstre side under ribbebena. Har hatt nyrebekken betennelse engang tidligere men da gikk jeg så lenge med det at når jeg først kom meg til legen var det i knestående! Vil bare ikke at det skal utvikle seg lenger om det er det som er på gang.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...