Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Lurer på hvor dere har hatt sex hen? Lurer på om det kommer opp noen merkelige/crazy steder her altså Kanskje man får noen ideer av hverandre;). Tenkte ikke på åpenbare steder som badet, kjøkken/stue, soverom ol her altså Mine er: - i skogen - på terrassen - på ett solstudio - i ett svømmebasseng i syden (med masse folk tilstede) - på badeland i boblebadet - i bilen - i hagen - på ett fly - i en kinosal
Frøken Ubesluttsom Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 På kjøkkenbenken og bordet, på gulvet, i bil, i skogen, på dassen på en rasteplass, kommer ikke på flere...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 på treningsstudio, i en taxi, på en buss, i telt på telttur, i ei trapp, oppetter en vegg, på kjøkkenbenken, i dusjen, i ei badstu, i et basseng, baki en varebil, i en trailer, i ei trillebårr (sorry hvis jeg har skrevet det fei, sto plutselig helt stille)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 - 3kant med tilskuere på badstufest - i bil - oppå bil - på et verksted - en kirkegård - en minnelund for tyske soldater - i en skog - på en veranda på Anfi del Mar - på en parkeringsplass midt i byen - solarium f.eks
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Utrolig respektløst mot andre mennesker å ha sex i et svømmebasseng der andre bader! Greit nok i et badekar der man er to, men ufyselig å utsette andre mennesker for! Også lite lekkert å ha seg på en kirkegård. Der går det faktisk mennesker i dyp sorg.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Bilen hotellet stranden en øy solstudio ett offentlig basseng terassen
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 I skogen Bak en pub I en bil På et fjell I en traktor Inne på et toalett på pub
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 På Oslo S På min gamle barneskole-lekeplass. Om natta da. Rett og slett et lite fuck you til fortiden ;p
Toocute Skrevet 12. juni 2012 #9 Skrevet 12. juni 2012 - I en pappeske under ett parkerikgshus med overvåninhskamera. - Kjøkken benken, gangen, dusjen, stua, over alt i leligheten. - Ute bak en skole. - Under ett tre. - Bilen, framme og bak. - I senga, i samme rom som noen andre sov på. - Sugt mens han kjørte i fart. For mange år siden da, har litt galne da, ikke til mye vett -Disse kom jeg på til nå ja. Ja, mens vi går hjemover fra byen. Går ja.
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juni 2012 #10 Skrevet 12. juni 2012 Ikke så mange uvanlige steder egentlig. I flere biler, på bagasjerommet, midt i sentrum, i badekaret, på sofaen, på lugaren på danskebåten, på et jorde, på en togstasjon, i noen andre sin bil, i en leilighet uten dører med søskenbarnet til samboeren rett over gangen. Samboeren og jeg har sex hver gang vi er på hotell. På alle hotellene vi har vært.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #11 Skrevet 12. juni 2012 På en strand På en restaurant (ute) I en bil Ute på terrassen vår I stuen På en do hjemme hos venner Heis på hotell Swingersclub I en park I sjøen med masse folk rundt ++++++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå