Gå til innhold

Bæsja meg ut :o


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i 6. mnd og plages veldig med magen. Har flere dager vært plaget med veldig løs bæsj, men ikke så ille som sprutsjetta.

Hadde vondt i magen nå, og trodde jeg måtte fise, men nei...

 

Flere som har opplevd lignende? Er det noe jeg burde få undersøkt når det har gått over flere dager? Aldri opplevd lignende som jeg kan huske.

 

OG NEI- DETTE ER IKKE TULL!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når man har løs mage / diare, er det jo helt vanlig å føle at man må prompe, og så kommer det litt bæsj? Ringmuskelen i rompa klarer ikke å samtidig slippe ut luft og holde tilbake flytende avføring, sånn er det bare. Tror ikke du trenger å kontakte lege.

Endret av hysterika
Skrevet

Hihi, dette har skjedd med meg også, tror ikke det er så uvanlig:-)

Skrevet

oida, fikk du en teskje bløtt? :)

Skrevet

Haha, samme skjedde meg på et senter i forrige svangerskapet. Var rimelig kjapp ut og hjem! :P

Skrevet

Det er helt normalt når magen ikke er helt som den pleier :)

Kjedelig men sant. Jeg pleier å gå på do om jeg må fise for å si det slik, da er jeg sikker på at jeg slipper uhell og kjipe situasjoner :)

 

God bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...