L-8 Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Hvem er ditt kroppslige forbilde? Hvem synes du ser bra ut og kunne tenke deg å se ut som?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Det er vel flere, men siden Rachel Nordtømme har samme høyde som meg og sånn någenlunde samme kroppsform med "kraftigere" underkropp enn overkropp, så er hun mitt kroppslige forbilde. Tone Damli har også en fantastisk flott kropp, men helt uoppnåelig for meg. Kan aldri få sånne lange slanke ben.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Har alltid likt Drew Barrymore, både utseendet, sjarmen og kroppen. Men å komme seg dit er nok en umulighet. Jeg har ikke en mål om å være supertrent, men jeg liker at kroppen er proporsjonal og at den er fast. Dessverre er den ingen av delene akkurat nå, men det plager meg mindre og mindre. Man er så mye mer enn kropp!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Jennifer aniston blant andre. Heldigvis ikke uoppnåelig, er ganske lik faktisk:-)
eliona Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Kim kardashian ( eller hvordan det staves) nydelig.
☆☆☆ Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Tenker og tenker, men kommer ikke på noen. Generelt er jeg fornøyd med min egen kropp, når den har noen kilo mindre enn nå (har 8 kilo igjen før jeg er på pregravid vekt, og de går nok ingen steder så mye usunt som jeg propper i meg for tida). Ikke sånn at kroppen er perfekt, hoftene er bredere enn skuldrene, rumpa er lang og flat, leggene er for tjukke til omtrent alle støvletter, puppene er slaskete etter at de var oppe i e-cup da jeg var feit og jeg har en liten pose på magen uansett hvor tynn jeg måtte bli. Men jeg greier likevel ikke å være særlig misfornøyd...
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juni 2012 #11 Skrevet 12. juni 2012 Kommer ikke på noen kjente personer. De fleste som er nevnt her er enten for tynne eller har kombinasjonen for tynne med for stor rumpe etter mitt ønske. Jeg ønsker å blir noe slankere, men uten trening får jeg aldri en fin kropp. Samboeren elsker meg som jeg er og synes jeg har fin kropp. Han tenner på meg og liker å se meg naken. Når jeg har nådd et greit mål vektmessig får jeg jobbe med å like den kroppen jeg har.
Major HotLips Houlihan Skrevet 12. juni 2012 #13 Skrevet 12. juni 2012 Søstra mi. Hun er godt over førti og har 5 barn, men kroppen hennes ser ikke ut som den er en dag over 20 og hun gjør ingenting for det. Kanskje ikke så mye forbilde, men mer irritasjon
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 12. juni 2012 #14 Skrevet 12. juni 2012 Min søster sin. Den perfekte kroppen, ikke bsre tynn uten former, men litt Muskuløs uten at det blir for mye... Misunnelig..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #15 Skrevet 12. juni 2012 Reese Witherspoon liten, søt og sjarmerende
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #16 Skrevet 12. juni 2012 Min søster. Slettes ikke en modellkropp, men en sunn kropp. En kvinnekropp, som er stram og fin, men litt polstring på. Ser ikke bein som tyter ut overalt.
Von Hertelhofen Skrevet 12. juni 2012 #17 Skrevet 12. juni 2012 For tiden så er det mamma. Hun har alltid slitt med vekt og mat og vært litt jojo slanker. Men de siste årene så har hun skjerpet seg og ligger konstant på en sunn vekt. Dessuten er det inspirerende at en kan se så bra ut selv om man nærmer seg 60 og har fått 3 barn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå