Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Viss man rapporterer noe, en status foreks.. ser vedkommende da att jeg har rapportert den??? Jeg skulle gå ut av en side i sted, og trykte på krysset på statusen sann att jeg rapporterte den! Og det var jo ikke det som var meningen...... Kjenner jeg blir flau her jeg sitter viss vedkommende får melding om att jeg har rapportert statusen:p typisk meg å klare å gjøre slikt!! noen som vet???
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 (endret) Nei, de kan ikke se hvem som har gjort det. Men du kan gjøre det om igjen Altså urapportere det. Endret 11. juni 2012 av den perfekte mor
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Tror ikke du har rapportert noe, det er vel flere steg tror jeg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Åh det gjør jeg hele tiden nÅr jeg skal "skjule en hendelse". Jeg gidder ikke Å ha hjem forsiden full av grusomme sanger som andre synes er fine og mÅÅÅÅ dele med alle vennene sine. Tilbake til poenget ja, du trykker bare pÅ "angre" sÅ kommer hele greia tilbake
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 ok. Men dette var statusen til noen da. Men den ligger der ennå ser jeg.. så får tro att FB skjønner jeg bare kom borti:p regner med de fjerner kun det som ikke passer seg der eller som er støtende.. dette var bare en status om noen som hadde gått en tur eller noe lignende:p Det er forresten forskjell på å rapportere og å merke som søppelpost (som man kan gjør på Hjem-siden...) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå