Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Hører gjerne erfaringer fra dere som har prøvd vannfødsel. Har du også født vanlig? Hvilken form for fødsel likte du best og hvorfor? :-)
Gulosten™ Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Gjort begge deler Vannfødselen er det mest fantastiske jeg noen gang har vært med på. Send meg en pm så kan jeg fortelle mer
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Jeg lå i badekar en stund underveis i begge mine fødsler. Første gang hadde jeg ingen tanke om at jeg skulle føde der, men andre gang tenkte jeg at jeg gjerne kunne gjøre det, men at jeg ville ta det som det kom underveis. En god stund syntes jeg det var godt å ligge i badekaret som smertelindring, men etterhvert syntes jeg at jeg ikke fikk slappet godt nok av, så da endte det opp med at jeg fødte i seng andre gang også. Jeg har jo egentlig ingen erfaring med å føde i vann, som du spurte etter, men jeg har hvertfall erfaring i å forsøke å føde i vann
L-8 Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har bare født i vann, men synes det var helt fantastisk! Nå hadde jeg nok en veldig ukomplisert fødsel i tillegg da, men det var virkelig en fin opplevelse. Naturlig, stille og rolig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå