Gå til innhold

2 uker igjen, og er lei..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil møte babyen min nå. Noen tips til hvordan det kan la seg gjøre?

Noen som har prøvd modnings akupunktur? Funket det i såfall? Om noen har noen tips, så kom me dem ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Babyen har vel best av å få være i magen til den er klar til å komme ut.

 

Men alle mulige metoder for å framskynde fødselen korter kanskje ned ventetiden om ikke annet?

 

Mitt tips er å gå til frisøren, ta lange dusjer, lese bøker og annet som ikke kommer til å skje etter fødselen. Nyt det mens du kan, snart blir egentiden begrenset veldig.

 

Men jeg skal ikke komme med "trøst" som å påstå at du kommer til å savne tiden som høygravid. Jeg gjør det i alle fall ikke. Babyen er 12 uker nå, og jeg har enda ikke vært i nærheten av å være så utilpass og sliten etter fødselen som jeg var de siste ukene før. Og jeg hadde et enkelt svangerskap....

Endret av ★
Skrevet

skjønner hva du mener... eg har 13 dager igjen og er drit lei.. er ikkje helt enig med at babyen kommer når den er klar og at den har det best inni der.. mini inni her er 4 kilo nå og eg mener det er stort nok.. jo større jo tranger og i min teori fælt å være inni der... min andre kom to dager etter termin.. var ikkje større en 3900 men hadde sår på kroppen som tyder på for lenge inni der.. så er ikkje alltid det stemmer.,.. er babyen stor er den mer en klar...

Skrevet

Å nyyyyyyt de siste to ukene! Sov sov sov og bruk tid pÅ egenpleie! Skjønner at du vil møte babyen din, men tro meg, det vil komme dager hvor du skulle ønske du kunne putte h*n inn igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...