Soveposen Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 For å være helt ærlig så synes jeg det er ganske "harry" å sitte på Dib og svare på spørsmål, komme med dømmende meninger og pushy råd til andre vilt fremmede mennesker. å bry seg med andres liv så mye at en henger på dib i tiiimesvis fordi egentlig er det ganske interessant. Joda, så egentlig er vi en stor gjeng med harry mennesker. Er ikke det koselig da dere?! (ganske harry å spise is med stor spiseskje også, men jeg gjør det for det - fordi det er så digg!) HARRY <3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 MYE BEDRE å være harry, enn å være trangsynt og nedlatende i allefall!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Det er ikke uten grunn at ingen av mine venner vet at jeg henger her, for å si det sånn...
GlemMegEi Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 melder meg på her,også har jeg en svigerfar som faktisk ER en Harry så det passer jo bra;-)jeg syns harry er trivelig jeg:-)
Gjest Heartbroken Skrevet 11. juni 2012 #9 Skrevet 11. juni 2012 Ikke har jeg veggord, ikke crocks, ikke går jeg i tights og har ikke tenkt å kjøpe hverken emaljunga eller vognskilt - jeg begynte å føle meg svært utenfor her. Men så kom redningen Jeg er myyyyyyye på Dib, og er dermed SUPERharry Yeeeeyyyyyyy! Enig med den over, heller harry enn trangsynt!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. juni 2012 #10 Skrevet 11. juni 2012 Ikke har jeg veggord, ikke crocks, ikke går jeg i tights og har ikke tenkt å kjøpe hverken emaljunga eller vognskilt - jeg begynte å føle meg svært utenfor her. Men så kom redningen Jeg er myyyyyyye på Dib, og er dermed SUPERharry Yeeeeyyyyyyy! Enig med den over, heller harry enn trangsynt! Signerer på ALT! Og ja, is er bedre med stor skje Og noen ganger skriver jeg med CAPS når jeg vil utheve noen ord. Ikke har jeg vært til frisør på noen år heller, og har garantert helt utdatert interiør. Men jeg har en samboer som elsker meg, og gjør alt for meg, han er helt rå i senga og muskuløs og stilig også...haha!...og en fantastisk sønn som er min største glede. En spennende jobb med mange flotte kolleger, og en familie som bryr seg om meg. Og flere gode venner. SÅ JEG DRITER I HVA ANDRE MÅTTE MENE OM MEG!!
Soveposen Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #11 Skrevet 11. juni 2012 Ikke har jeg veggord, ikke crocks, ikke går jeg i tights og har ikke tenkt å kjøpe hverken emaljunga eller vognskilt - jeg begynte å føle meg svært utenfor her. Men så kom redningen Jeg er myyyyyyye på Dib, og er dermed SUPERharry Yeeeeyyyyyyy! Enig med den over, heller harry enn trangsynt! Signerer på ALT! Og ja, is er bedre med stor skje Og noen ganger skriver jeg med CAPS når jeg vil utheve noen ord. Ikke har jeg vært til frisør på noen år heller, og har garantert helt utdatert interiør. Men jeg har en samboer som elsker meg, og gjør alt for meg, han er helt rå i senga og muskuløs og stilig også...haha!...og en fantastisk sønn som er min største glede. En spennende jobb med mange flotte kolleger, og en familie som bryr seg om meg. Og flere gode venner. SÅ JEG DRITER I HVA ANDRE MÅTTE MENE OM MEG!! Amen to that!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå