Studine mevik Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har sinnsykt lyst på tatovering, eller -er. Bare må ha!!!!!!! Måtte få det ut
Gjest sug lut Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Du veit at du da forplikter deg til å ha max 27 år gammel hud og topp trent kropp resten av livet? Eller ser det bare trist ut.
Studine mevik Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2012 Ja, men jeg bare må ha. Har planer om en på ankelen i førsteomgang
Gjest Ziva Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Har en på skulderen (ikke stor) som jeg tok når jeg var 18. Nå i en alder av over 40 så ligner den faktisk på en gammel sjømannstatovering, akkurat like blå og blass som på en gammel sjøulk (og den var flott med farger og alt). Tenk deg godt om før du gjør det og at det er noe du har for resten av livet. Fjerning av tatoveringer et svinedyrt og blir aldri pent.
Gjest Siklerotte Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Jeg tenkte også at jeg måtte ha, men etter veldig mange (mindre behagelige) timer med fjerning, så skulle jeg ønske at jeg hadde tenkt annerledes. Men igjen - jeg var fjorten. Resultatet er for så vidt veldig bra (så jeg er helt uenig i at resultatene aldri blir det) - men det er ikke så perfekt som det hadde vært hvis jeg aldri hadde vært så dum. Aldri igjen.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 (endret) Jeg har to, og de er noe av det jeg elsker mest på kroppen min! De blir ikke blasse om man toucher opp en gang i mellom. Jeg har touchet opp min én gang siden jeg tok den for *tenke* 14 år siden. Nå må jeg til pers og fikse den ene en gang til for den måtte skjæres litt i under KS. Men det skal også siet at jeg kjenner andre som angrer bittert, så det er greit at det er gjennomtenkt før man gjør det. Hvis du virkelig vet at du ønsker deg tatovering og vet hva du vil ha, så sier jeg bare GO FOR IT! Bare vær obs på at du kan bli hekta Endret 12. juni 2012 av Mentha & Junior
Lille- MO Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 Jeg begynte med en liten rose nederst på magen når jeg var 18.. og vips var jeg bitt av basillen.. har nå 6 tatoveringer, hvor 4 av de er nokså store. og jeg angrer ikke på noen av de. men tenk nøye igjennom og start gjerne med en liten en
Studine mevik Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har hatt lyst på tatovering i mange år og vet nøyaktig hva jeg skal begynne med. Har tegnet den selv og regner med at den må justeres litt av dem som har peiling, men den er ikke større enn ca 5x5cm som skal være nederst på leggen. Og ja jeg kommer til å bli bitt av basillen, det er jeg nesten helt sikker på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå