mie75 Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Må man ha me urinprøve til jordmor? Har første time i morgen, og husker ikke om det måtte være med:) 8 år siden sist og mye er glemt:)
sillyfilly og Olivia Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Jeg hadde det med. Hun var tilkoblet et legekontor som sjekket urinen for henne, men hun hadde kontor på egen avdeling og eget venterom.
mie75 Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2012 Oki:) ta med for sikkerhets skyld da kansje:) hun her er også koblet opp mot legekontoret:)
Gjest Kira med en av hver Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Jeg fikk beskjed om å ha med urinprøve til hver kontroll. Jordmor kontrollerte denne selv på sitt kontor. Så ville nok tatt med for sikkerhetsskyld ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå