Gå til innhold

Laser på pigmentflekker i ansiktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har prøvd det?

Fungerte det bra og hvordan var dagene etter laserbehandlingen(e)? Kunne dere gå på jobb eller så dere helt rødsprengte og fæle ut i ansiktet?

Etter èn uke på Kreta har pigmentflekkene mine blusset opp igjen og jeg ser helt forferdelig ut. Smørte meg med solkrem omtrent hele tiden og satt mye med solhatt, men likevel er de blitt kjempemørke :( Tør nesten ikke vise meg ute slik jeg ser ut nå. Jeg Må bare få de bort. Laser er vel det mest effektive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tålmodighet til det så kjøp fersk ananas og smør på fersk saft på pigmentene daglig - da forsvinner de :)

Myyyye billigere enn laser ;)

Jeg ble helt kvitt mine store og mørke i panna for noen år siden, og de har ikke kommet tilbake heller :)

Skrevet

Det jeg har er hormonelle pigmentflekker som jeg fikk da jeg var gravid. Vil de forsvinne av å kun bruke ananas-saft? Og hvor lang tid vil det ta før jeg ser forbedringer?

Takk for svar :)

HI

Skrevet

Blir ikke sydenturer på meg i fremtiden, for mørkere flekker enn jeg får i regnvær her i Norge vil jeg ikke ha!

Skrevet

Det tok noen uker før jeg var kvitt mine (jeg brukte det 3-6 dager i uken, hver kveld), men ei jeg vet om hadde bare to eller tre uker igjen før bryllupet sitt (tror det var to), anbefalte henne å bruke ananas-saft 1-2 ganger om dagen på flekkene og de vistes nesten ikke da hun kom til bryllupsdagen :) Men sminke var de ikke synlige i det hele tatt!

Husk selvfølgelig solkrem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...