Gå til innhold

Er det vanlig å kaste opp under fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er det minste eg tenker på :P kasta ikkje opp under fødsel .men var inne med rier en uke før fødselen tok sted. kasta opp på veien fra parkeringsplassen og til inngangen.. hadde ingen ting og tørke meg rundt munnen med. så trøka med ene handa. kom inn og skulle hilse på jm .. sa bare ehh eg må vaske meg først :P hehe

anker mer på og besje på meg under fødselen.. det takler eg ikkje :P spy går fint så lenge ingen er oppi tryne på meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er det minste eg tenker på :P kasta ikkje opp under fødsel .men var inne med rier en uke før fødselen tok sted. kasta opp på veien fra parkeringsplassen og til inngangen.. hadde ingen ting og tørke meg rundt munnen med. så trøka med ene handa. kom inn og skulle hilse på jm .. sa bare ehh eg må vaske meg først :P hehe

anker mer på og besje på meg under fødselen.. det takler eg ikkje :P spy går fint så lenge ingen er oppi tryne på meg

Skrevet

Brakk meg ett par ganger når det sto på som værst. Men kasta ikke opp. Er nok ikke uvanlig det nei :)

Skrevet

Kastet ikke opp under noen av fødslene mine, har født to ganger. Men følte meg litt småkvalm under de verste riene, spesielt når jeg måtte ligge på ryggen for å sjekke åpningen.

Jeg tror det har en sammenheng med hvordan man reagerer på smerte jeg. Mange reagerer med å spy ved ekstreme smerter..

Skrevet

skrotten min tømte seg helt under min fødsel. Gikk på do for å kaste opp og når jeg v ar ferdig med å kaste opp var det bare sette rævva nedpå ringen og spyle ut kakao. Trengte ikke klyster for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...