Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har hatt noen stikninger i brystet over et par dager nå, tror og håper det er skjelett/muskel-relatert...men hvordan kan jeg vite det???? Vanligvis sover jeg rett ut på ryggen, har noen netter sovet litt rart i fosterstilling (noe jeg altså ikke er vant til) og håper det skyldes dette....? how do i know?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Er en turnuslege som henger her inne, du kan jo spørre henne hehe
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Kan hende du har ligget slik at brystmusklene er blitt kortere. Du kan prøve å tøye brystmusklene og se om det hjelper. Det hender også at man kan få en "låsning" i en ribbe som kan gi slike smerter, i så fall er kiropraktor løsningen. Du kan søke på tøyning og brystmuskler (pectoralis), men liten tegning og beskrivelse her: http://www.okklinikk...toyningsovelser Hvis ikke er det lege som nr 2 sier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå