Gå til innhold

stikninger i brystet-- hjelp??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt noen stikninger i brystet over et par dager nå, tror og håper det er skjelett/muskel-relatert...men hvordan kan jeg vite det????

 

Vanligvis sover jeg rett ut på ryggen, har noen netter sovet litt rart i fosterstilling (noe jeg altså ikke er vant til) og håper det skyldes dette....?

 

 

how do i know?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en turnuslege som henger her inne, du kan jo spørre henne ;) hehe

Skrevet

Kan hende du har ligget slik at brystmusklene er blitt kortere. Du kan prøve å tøye brystmusklene og se om det hjelper. Det hender også at man kan få en "låsning" i en ribbe som kan gi slike smerter, i så fall er kiropraktor løsningen.

 

Du kan søke på tøyning og brystmuskler (pectoralis), men liten tegning og beskrivelse her:

http://www.okklinikk...toyningsovelser

 

Hvis ikke er det lege som nr 2 sier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...