Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 har hatt mye fra tidlig av denne gang, men nå kommer de ca 10-15 ganger om dagen varer lenger og er hardere ,føler jeg mister pusten nesten. er det tegn på modning eller no, er det noe positivt med de eller er de bare slitsomme?
mrsrogaland. Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Jeg hadde VELDIG mye. Og det er vanlig. Slitsomt og ubehaglig.. Men det gjorde susen tror jeg. Førstegangs og rask fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå