Gå til innhold

Magekommentarer


Lipsy

Anbefalte innlegg

Er så utrolig lei av at folk sier at de ikke ser at jeg er gravid! Noen som har det på samme måte? Mener de at jeg alltid har vært så fet som nå eller? Er helt normalt bygd il vanlig, bmi ca 25 (akkurat normalvekig). Ingen av min vanlige klær passer lenger ogjjeg er jo tross alt 18 uker på vei... Begynner nesten å lure på om noe er galt. Eller er dette et såkalt misforstått kompliment???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 20 uker, og er i akkurat samme situasjon som deg. Tror de prøver å være hyggelige, men synes ikke det er spesielt ålreit jeg heller. Vi får vente en måned til, da må det vel være åpenlyst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er mest at jeg ikke ser det selv... Eller jo, eller eh, vet ikke. Men jeg får jo ikke på meg bukser jeg alltid gikk i för lenger så noe har jo tydeligvis skjedd likevel. Men folk flest vil vel ikke legge spesielt merke til det för magen virkelig buler sikkert, og det er vel först nå (fra uke 20 +/-) at det virkelig begynner å vokse inni der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 20, og magen er inne i en vokseperiode uten like.. Sambo så forskjell på 3 dager..

 

Jeg fikk spøkefull kommentar på jobb i går; når kan jeg kalle deg feita?

 

Jeg svarte:

Du kan jo likegodt kalle meg "tjukka-en kilo opp i uka"..

De prøver nok å være hyggelige, men har man hormonene mot seg den dagen er det vel ikke slike kommentarer en vi ha uansett.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jo, noe har skjedd siste uka. Og for å bare stadfeste det så prövde jeg på meg en shorts som jeg har brukt mye og et par bukser, og det var laaaangt igjen til å få de igjen :P

 

Tror nok det er mange som ikke ser at jeg er gravid ennå, jeg er litt rund fra för så de tror vel bare jeg har lagt på meg om noen merker en bulende mage...

 

Tröster meg med at "gravidmagen" kommer, og at vi nok blir utrolig lei den om noen mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er omvendt her... Er i uke 21, fikk kommentaren " er ikke du veldig stor til å ha termin i november?" ikke så morsomt det heller :-( Er jo bare begynnelsen av juli nå, så magen skal vokse 4-5 mnd enda!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får stadig vekk den komentaren om at jeg er for stor , men jeg tar det bare med et smil :) det er ikke noe annet man får gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå i starten på uke 24, har vært inne i et nytt " rykk" de siste dagene. Nå går det unna! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde plutselig vekst for 2 uker siden, boom! :) Me like!

Er nå 24 +2.

På jobb er det først nå at det blir lagt merke til..eller iallefall var første kommentar fra kunde idag hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Magen min begynte ikke vokse noe særlig før 20-22 uker, og siden da har magen bare vokst i rekordfart.

Har nå kommet til uke 31 + 2 og begynner å bli ganske diger. Gått opp 8 kilo siden før graviditeten.

Enda så stor som jeg føler meg, så får jeg FORTSATT beskjed om at magen er "så liten...". En beskjed jeg har fått siden dag 1.

 

Så skjønner godt hva dere mener om at det er litt kjipt, men jeg får ikke gjort så mye med det. Så bare å ta det med et smil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...