Gå til innhold

Vi har et vennepar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

som kysser og koser veldig intimt hver gang vi treffes. Kliner, stryker på hverandre osv. Det er selvfølgelig kjempekoselig å se at de er glade i hverandre - men det gjør oss (mannen og meg) veldig utilpass. Det er nesten like før jeg ber de skaffe seg et rom ;) Det verste er når jeg er sammen med de alene og de begynner... Hva skal jeg gjøre da, liksom? Sitte å se på? Se i veggen? åh, blir bare så flau! Fler som har forelskede venner som oppfører seg slik ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha & Junior
Skrevet (endret)

Nei det har jeg heldigvis ikke opplevd noe særlig siden de glade tenårene på klamme hjemme-alene-fester.

Men kjenner meg selv såpass godt at hvis noen sitter og råkliner ved siden av meg blir jeg også utilpass. Særlig om det er noen som har invitert meg hjem til seg, eller motsatt, for så å sitte og slafse på hverandre foran ansiktet mitt. Synes egentlig det er litt respektløst, for det er ganske intime handlinger, som burde foregått i enerom og ikke foran besøk. Et kyss, en klem, holde hverandre i hånden/holde armen rundt, osv, ja, kjempekoselig, men resten kan man spare til man er alene synes jeg, uansett hvor forelska man er.

Hadde det vært noe som skjedde på jevnan, og jeg kjente de godt, ville jeg tatt det opp med (en av) de i enerom, på en ålreit måte, og sagt at de kanskje kunne spart tungetangoen til jeg hadde gått, og rett og slett forklart at det gjorde meg utilpass.

Endret av Mentha & Junior
Skrevet

La det være en inspirasjonskilde for dere :) Jeg blir ihvertfall inspirert av å se folk kose med hverandre. Ville egentlig bare satt pris på at de viser at de er glade i hverandre. Finnes nok av vennepar som bare krangler og tar opp konflikter med andre tilstede. DET er pyton, det!

Skrevet

Tja, vi har vel ett vennepar som er sånn... Jenta i forholdet er veldig ung, og har ikke helt kommet over fjortisforelskelsen enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...