megogknotten Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Finnes det et underforum for oss som skal starte prøvingen i september?
Rød Skogfrue Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Før var det et "snart klar" forum, men aner ikke hvor det er blitt av.. September er nok høyaktuellt her også.. Håper jo på litt før, men for å være en smule fornuftig er september egentlig tidligste "oppstartstidspunkt"! Har dere barn fra før eller blir det første? Håper gullspira sitter kjapt etter sommeren!
Gullblomst Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har nylig hatt en SA og er forhåpentligvis klar for å prøve igjen til høsten
maryM Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Skal også starte prøving til høsten Blir nok å slutte på p-piller i slutten av juli tenker jeg. Brukte endel pp og noen MA før vi fikk forrige gang og håper det går raskere denne gangen! Gøy hvis vi kunne ha en aktiv tråd en plass:)
verpesjuk86 Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Vi skulle i utgangspunktet begynne prøvinga i august. Men så har jeg bestemt meg for å bytte jobb, og da synes jeg det føles litt "dårlig gjort" mot arbeidsgiver å bli gravid før/rett etter oppstart i ny jobb. Så tenker at vi i utgangspunktet venter til januar/februar. Men så fort jeg er i gang på ny jobb, kan det jo være vi blir litt mindre forsiktige i hvert fall, og da kan jo ting skje likevel Så i første omgang konsentrerer jeg meg om jobbsøking og intervjuer. Har venta så lenge på at samboeren min skal bli klar at det føles helt greit å vente litt ekstra nå når det er for min egen del Men vil gjerne henge med dere om det er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå