Gå til innhold

Hvilken pc har dere, og er dere fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har pc'en tatt kvelden her i huset, så er vel bare å kikke etter en ny da.

Noen som har peiling å han er god maskin å anbefale? :)

Skal brukes til skole og surfing på nett. Helst en som tåler å bli spillt på av barna og.

Pris er ikke så nøye- så lenge den er bra!

ser at det finnes er hau med tester, så vet ikke hva jeg skal stole på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mac

Ble anbefalt Packard Bell, men det er den største drittmaskinen jeg har hatt ever..

Er inne til reperasjon 1 gang i året og da har de hatt den inne i 3-4 uker HVER gang. Ikke får man leiemaskin i mellomtiden heller, nei ville nok gått for ett annet merke neste gang.

Skrevet

Fujitsu siemens, men den er så å si på reperasjon hele tiden. Ikke klarer jeg å krangle meg til en ny maskin- selv om jeg har hatt den inne på reprasjon med samme feil mer enn 5 ganger! Dårlig service og dårlig maskin!

Kjøp Mac, da får du det du betaler for :)

Skrevet

MAC <3<3<3

Har knærta 3 vanlige pc'er på like mange år, så jeg var drittlei. Bytta til Mac før jul, og bytter aaaaaaldri tilbake! Ikke et eneste problem med den. :)

Skrevet

Jeg er i alle fall veldig fornøyd med min rosa packard bell :D

Samboeren har en acer og den ville jeg ikke hatt om jeg hadde fått den.

Hadde en toshiba i flere år før den jeg har nå, og bortsett fra at den bråkte en del på slutten så var den veldig god.

Skrevet

Hadde min fujitsu siemens i 5,5 år før jeg tok kverken på den med en stooor kopp te.. Alt gikk til H*****e med den, rakk akkurat å overføre alle bildene på den før jeg bare hørte PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP og så var den borte..

Så nå har jeg kjøpt Toshiba. Er foreløpig ganske fornøyd, selv om det er litt å sette seg inn i, da. :)

Skrevet

Elsker Mac'en min :)

Skrevet

Har en Toshiba Harman/kardon og er kjempe fornøyd med den. Kunne ikke tenkt meg en annen pc. Ble faktisk tilbudt en mac av søsteren min, men ville ikke ha den. Elsker pc min :)

Skrevet

Har ikke pc. Har aldri hatt interesse for det eller tatt meg tid til å sette meg inn i det. Mye bedre å bruke tiden på mann og barn enn å sitte foran en dataskjerm hele kvelden!

Skrevet

Har en Asus UL30, den er noen år gammel men funker utmerket til mitt formål (surfing, tekstbehandling og lagring av bilder osv).

Skrevet

macbook pro. Det er den beste, gildeste maskinen jeg har vært borti, jeg skal aldri tilbake til pc igjen :)

Til og med barna foretrekker min mac fremfor mannens pc.

Skrevet

Macbook Pro! Ingen over, ingen ved siden!

Skrevet

Har ikke pc. Har aldri hatt interesse for det eller tatt meg tid til å sette meg inn i det. Mye bedre å bruke tiden på mann og barn enn å sitte foran en dataskjerm hele kvelden!

Helt enig, men nå skal jeg studere og da Må jeg ha en pc, så sånn er det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...