Gå til innhold

Smerter etter stripping..

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager over termin og veeldig vondt i mage og korsrygg etter stripping for ca 3 timer siden.. er noe på gang eller er det helt vanlig og går over etter en stund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var sånn på meg også, men så gikk det over... strippingen hadde ingen virkning... Dessverre!

Skrevet

hvor lang tid gikk det før fødselen da?

Skrevet

Jeg hadde d sånn m førstemann, da gikk d etterhvert over i kraftige kynnere, og så i rier på morgenen..

M andremann trodde jeg det ville fungere igjen, m da hadde jeg symptomene du beskrev i flere dager m jevne mellomrom før noe skjedde.. Så d kan gå begge veier...

Skrevet

Med andremann ble jeg strippet på overtidskontrollen og kjente straks kraftige menssmerter før det gikk over i rier :) Men tok 18 time fra strippinge før jenta var ute :) Men funket veldig bra med stripping på meg!

Sa ikke jordmoren noe om hvordan det kjentes ut der nede? Om hun mente du var moden og at dette ville funke? ;)

Skrevet

nei, spurte men fikk ikke noen ordentlig svar..

Skrevet

eller, hun sa det var modent og 1,5 cm åpning men sa ikke noe om når hun trodde fødselen ville skje..

Skrevet

eller, hun sa det var modent og 1,5 cm åpning men sa ikke noe om når hun trodde fødselen ville skje..

Skrevet

Når du er moden og i tillegg ikke helt lukket kan det godt være at strippingen nå vil gjøre at du går i fødsel :) Lykke til :)

Skrevet

Når du er moden og i tillegg ikke helt lukket kan det godt være at strippingen nå vil gjøre at du går i fødsel smile.png Lykke til smile.png

Håper det :) takk takk :)

Skrevet

Hvordan gikk det Hi? :)

Skrevet

Neida, ingenting her. Hadde håpet til morgen i dag da jeg fikk noen skikkelige tak med 30 min mellomrom men det gikk over igjen

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...