Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Visste ikke at vi kun får 3mnd feriepenger av permisjonen, og nå på denne lønnen som kommer imorgen, pleier kommunen å først sette inn feriepenger så trekker de en mndslønn. Da kommer jo jeg i total minus??!!! Hva skjer ? Og så pleier vi å få vanlig lønn i juli.... Men da sliter jo jeg... Med tanke på at vi ble tatt ut i streik, så de pengene kommer jo ikke før i juli... Hva skal jeg gjøre de to ukene da?? Hilsen fortvilet alenemamma:(
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 De som jobber i kommunen og staten får fulle feriepenger av foreldrepengene. Det var også de som betalte ut foreldrepengene til deg. I alle fall for de som er fast annsatt.
☆☆☆ Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Du får sikkert fulle feriepenger om du jobber i kommunen. Hvis ikke er du ikke forpliktet til å ta ferie, og de trekker deg ikke om du ikke tar ferie..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 prat med banken din. lån penger av mor eller far,.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Hvorfor får man fullt utbetalt feriepenger når man er fast ansatt i kommuunen? Er fast så håper virkelig du har rett :) Har sikkert hørt det, at d var kun 3mnd utbetalt, men mannen min døde når jenta vår kun var 5mnd så jeg falt liksom litt i bunn da
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Så trist å høre ..... men om du får permisjonspenger direkte fra jobb får du fullt med feriepenger
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Hei! Jeg jobber i kommunen og får fulle feriepenger når jeg har har permisjon. Regner med det er det samme for alle kommuner. Klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 mEN på lønnslippen fra forrige mnd står det kun 29932 kr i feriepengegrunnlag fra ifjor når jeg hadde en perm store deler av året. Da blir det vel ingenting da omtrent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå