Gå til innhold

Hvordan løse dette da? økonomi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke at vi kun får 3mnd feriepenger av permisjonen, og nå på denne lønnen som kommer imorgen, pleier kommunen å først sette inn feriepenger så trekker de en mndslønn.

Da kommer jo jeg i total minus??!!! Hva skjer ?

Og så pleier vi å få vanlig lønn i juli.... Men da sliter jo jeg... Med tanke på at vi ble tatt ut i streik, så de pengene kommer jo ikke før i juli...

Hva skal jeg gjøre de to ukene da??

Hilsen fortvilet alenemamma:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som jobber i kommunen og staten får fulle feriepenger av foreldrepengene. Det var også de som betalte ut foreldrepengene til deg.

I alle fall for de som er fast annsatt.

Skrevet

Du får sikkert fulle feriepenger om du jobber i kommunen. Hvis ikke er du ikke forpliktet til å ta ferie, og de trekker deg ikke om du ikke tar ferie..

Skrevet

prat med banken din. lån penger av mor eller far,.

Skrevet

Hvorfor får man fullt utbetalt feriepenger når man er fast ansatt i kommuunen?

Er fast så håper virkelig du har rett :) :)

Har sikkert hørt det, at d var kun 3mnd utbetalt, men mannen min døde når jenta vår kun var 5mnd så jeg falt liksom litt i bunn da :(

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så trist å høre ..... men om du får permisjonspenger direkte fra jobb får du fullt med feriepenger

Skrevet

Hei!

Jeg jobber i kommunen og får fulle feriepenger når jeg har har permisjon. Regner med det er det samme for alle kommuner.

Klem til deg!

Skrevet

mEN på lønnslippen fra forrige mnd står det kun 29932 kr i feriepengegrunnlag fra ifjor når jeg hadde en perm store deler av året.

Da blir det vel ingenting da omtrent?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...