Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har omsider truffet drømmemannen. Han har 3 barn fra tidligere forhold. Etter siste mann valgte han å sterilisere seg. Jeg har alltid ønsket meg barn og føler at ting er vanskelig nå. Velge kjærlighet uten barn eller håpe at drømmemannen dukker opp et annet sted også ? Jeg har lest litt om refertilisering og uttak av sperm fra bitestikkel, men er usikker på hvor lett det er å få resultat med de metodene. Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Ville ikke valgt en mann med 3 unger og i tilegg er sterilisert. Hadde valgt min egen familie med en mann uten barn som ikke er sterilisert. Man finner altid en annen.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Vil han ha flere barn da? Han var vel egentlig ferdig med barn for 10 år siden, men forstår også veldig godt mitt ønske om barn, og sier vel egentlig at det er opp til meg og hva jeg vil. Jeg er bare usikker på om alt "styret" rundt Ivf mm med så usikkert resultat. Samtidig er drømmen og ønske om barn stort og blir vel ikke mindre når "alle" rundt meg får barn.....
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Hadde endt forholdet snarest.. Du kommer til å angre som en hund om du ikke får egne barn!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Du kommer til å bli en veldig bitter gammel dame om du plutselig sitter der som 60-70 åring uten barn og barnebarn, kanskje får du ikke noe nært forhold til bonusbarna og da kommer du aldri over at du droppet egne barn for denne mannen. Jeg hadde endt forholdet med en gang og lett videre etter drømmemannen, det er flere av dem.
Snartmamma2015 Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 I grunnen hadde jeg håpet at det var noen som hadde noe erfaring med refertilisering /Ivf og om det er nen som helst sjanse gor å bli gravid på den måten. Jeg tror også at det blir vanskelig for meg å leve et liv uten barn, men samtidig er det ikke så lett å finne en som alt bare klaffer med og alt føles bare helt perfekt. Vi sr truffet hverandre gjennom hundemiljøet, hvor vi begge er aktiv, og er veldig greit å ha en å dele sin store hobby og lidenskap med, men er fryktelig usikker på om det vil være nok for fremtiden..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 Ei venninne av meg traff en mann som var sterilisert og de reiste til Danmark og fikk fikset det der og nå har de 2 barn sammen.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #9 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har en venninne som er sammen med en som er refertilisert, og de ble gravide på første forsøk. Nå har de to barn, og han skal steriliseres igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå