Gå til innhold

Jobbsøkekurs


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om NAV kjører jobbsøkerkurs på sommeren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper ikke det ..?!?

Skrevet

håper ikke det ..?!?

 

Jeg vil gjerne ha men finner ikke noen info på NAV sine sider. Noen som vet eller vet hvor slik info ligger?

Skrevet

dytter på denne, jeg lurer òg

Skrevet

Det gjør vi iallefall i byen vår:)

 

Noe jeg kan hjelpe med? Mye av det vi går gjennom på kursene finner du her:

http://www.nav.no/Ar...bs%C3%B8kertips

 

NAV-dama

 

Takk. Hvilket fylke hører du til?

Er det nyttig? Og hvem har kursene?

 

Hordaland.

 

Vi arrangerer selv kursene. Vil absolutt si det er nyttig.

Skrevet

Håper IKKE det blir kurs denne sommern :P Vil mye heller søke jobber selv.. Men, hadde vært typisk om de arrangerte det midt i felles ferien :(

Skrevet

Håper IKKE det blir kurs denne sommern tongue.png Vil mye heller søke jobber selv.. Men, hadde vært typisk om de arrangerte det midt i felles ferien sad.png

 

Du velger da selv når/om du vil ha ferie. Bare å krysse for ferie på meldekortet det, så skal vi ikke plage deg.

 

NAV-dama

Skrevet

Håper IKKE det blir kurs denne sommern :P Vil mye heller søke jobber selv.. Men, hadde vært typisk om de arrangerte det midt i felles ferien :(

 

Du velger da selv når/om du vil ha ferie. Bare å krysse for ferie på meldekortet det, så skal vi ikke plage deg.

 

NAV-dama

 

Har tenkt til å gjøre det, men man krysser jo av ETTER man har vært på ferie, og hvis man blir innkalt på kurs NåR man er på ferie da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...