Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Noen som vet om NAV kjører jobbsøkerkurs på sommeren?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 håper ikke det ..?!? Jeg vil gjerne ha men finner ikke noen info på NAV sine sider. Noen som vet eller vet hvor slik info ligger?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Det gjør vi iallefall i byen vår:) Noe jeg kan hjelpe med? Mye av det vi går gjennom på kursene finner du her: http://www.nav.no/Arbeid/Arbeidss%C3%B8ker/Om+jobbs%C3%B8k/Jobbs%C3%B8kertips NAV-dama
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Det gjør vi iallefall i byen vår:) Noe jeg kan hjelpe med? Mye av det vi går gjennom på kursene finner du her: http://www.nav.no/Arbeid/Arbeidss%C3%B8ker/Om+jobbs%C3%B8k/Jobbs%C3%B8kertips NAV-dama Takk. Hvilket fylke hører du til? Er det nyttig? Og hvem har kursene?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Det gjør vi iallefall i byen vår:) Noe jeg kan hjelpe med? Mye av det vi går gjennom på kursene finner du her: http://www.nav.no/Ar...bs%C3%B8kertips NAV-dama Takk. Hvilket fylke hører du til? Er det nyttig? Og hvem har kursene? Hordaland. Vi arrangerer selv kursene. Vil absolutt si det er nyttig.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 Håper IKKE det blir kurs denne sommern Vil mye heller søke jobber selv.. Men, hadde vært typisk om de arrangerte det midt i felles ferien
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #9 Skrevet 11. juni 2012 Håper IKKE det blir kurs denne sommern Vil mye heller søke jobber selv.. Men, hadde vært typisk om de arrangerte det midt i felles ferien Du velger da selv når/om du vil ha ferie. Bare å krysse for ferie på meldekortet det, så skal vi ikke plage deg. NAV-dama
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #10 Skrevet 12. juni 2012 Håper IKKE det blir kurs denne sommern Vil mye heller søke jobber selv.. Men, hadde vært typisk om de arrangerte det midt i felles ferien Du velger da selv når/om du vil ha ferie. Bare å krysse for ferie på meldekortet det, så skal vi ikke plage deg. NAV-dama Har tenkt til å gjøre det, men man krysser jo av ETTER man har vært på ferie, og hvis man blir innkalt på kurs NåR man er på ferie da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå