Gå til innhold

vektøkning?


prins2010+lilleprins2012

Anbefalte innlegg

22fullgåtte uker og ikke opp en eneste kilo.. hypermessis merkes virkelig på vekta.

hva har dere gått opp? er det flere som har det som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22+6, opp 9 kg :'( de første kiloene gikk saaakte, men siste ukene har jeg lagt på meg en del. Satser på det ikke går like fort de neste ukene. Er heldigvis bare magen som er stoor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 4 kilo de 12 første ukene, til min store sorg siden jeg har nok litt for mye fra før. Men eneste måten å overleve kvalmen på var å spise knekkebrød med hvitost :/

Men gikk bare opp 500 gr de 4 neste ukene, jeg har ikke veid meg på mange uker, men kan fortsatt bruke alle klærne mine og kun lagt på meg på "kulen".

Jeg er 20+5 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks 24 uker og til min store forbauselse ikke gått opp enda, men gikk ned 4 kg i starten og har sakte men sikkert begynt å få de tilbake... tipper nok startvekta neste gang jeg veier meg ;) Blir vel 1 kg i uken etter det tenker jeg ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 23, opp 7 kilo.... 5 mindre enn på samme tid forrige svangerskap, så fornøyd jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 uker og har heller ikke gått opp en eneste kilo. Jeg har ikke vært kvalm eller noe. Men regner med at det blir som sist, at kiloene kommer i 3. trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23+6, ned 2 kg og opp 1, så ett kilo lettere enn da jeg ble gravid...fornøyd med det, men det kommer vel snikende nå fremover tenker jeg. La på meg 20 kg sist, og 10 av de hadde jeg ikke gått ned igjen :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...