Gå til innhold

Er dette en side hvor mødre 35+ eier plassen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde denne siden var for alle, men ser neimen ikke slik ut! Synes det er veldig unødvendig å se at dere nesten henger ut folk fordi de er ung? Jeg synes det er bedre at dem tørr å spørre her inne om råd, istedenfor å bare tro! Det er jo et tegn på at de vil det beste for barnet! Selv om jeg er i 20-årene og har 3 barn, kunne nok jeg også lurt på mange "tåpelige" ting i deres øyne, men svarene hadde vel ikke vært like spydig til en på godt over 20 enn til en på 18?

Synes mange av dere må sjerpe dere, det er så unødvendig at alle dere som er bedrevitende skal slenge meg leppa til folk som kanskje ikke er så trygge i rollen som mor enda!

Alle har ting de lurer på, og det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite.

det var dagens preken!

Videoannonse
Annonse
Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Her er jeg ikke enig med deg, hi. Det er like mange unge som "disser" de gamle mødrene som motsatt.. Føler mer det går på temaene enn alder. Her inne er det ingen "versting-alder", det er alle mot alle ;)

Neida, fra spøk til alvor.. Tror de fleste svarer etter beste evne, men det er mange som spør om råd, men nekter å høre fordi de egentlig har bestemt seg allerede. Da blir svarene deretter også, folk blir irriterte. Andre ting krever kun et kjapt googlesøk, mens visse temaer faktisk engasjerer folk (på godt og vondt).

Det er dessverre mye drittslenging, spesielt ift enkelte temaer, men samtidig syns jeg damene her inne er supre til å rekke ut en hjelpende hånd om noen virkelig trenger det.

Skrevet

Helt enig! !Blås i sure bedrevitende kjerringer! Hilsen ei som nærmer seg 40.... :)

Skrevet

Nå tenkte jeg på det innlegget til hun som spurte om barnet kunne begynne å stamme om man kilte det. Synes mange var rett og slett ekkel fordi hun "bare" var 18 år. Når de som er eldre kommer med stygge svar er det lov til å bli provosert.

HI

Skrevet

Ingen "eier" denne plassen i det hele tatt.

Men det er nok som Sommerfuggel i Vinterland sier.. :) Signerer henne her!

Når det er sagt, så er jeg bare 23. Men jeg har aldri møtt noen dårlige unge-mødre-holdninger rettet mot mine innlegg.

Det er nok endel fordommer ute å går mot mødre under 20, men det er nok ikke noe som endrer seg med det første :/

Skrevet

Alle som åpner nebbet sitt her inne risikerer å få passet sitt påskrevet, enten med rette eller ei.

I det siste har jeg hatt fritidsproblemer og lest altfor mye her inne. Det er generelt ikke mer dissing av unge mødre enn eldre.

Og de som svarte i den tråden du viser til vet vi ikke alderen på. De kan like gjerne være 25 som 35+. Så her er det du som "henger ut" og tillegger eldre mødre holdninger og meninger ;-)

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Nå har ikke jeg lest tråden du refererer til, men når man er 18 år, så vil jeg tro de aller fleste er eldre her inne. Det rettferdiggjør uansett ikke drittslenging på noe som helst vis, og det burde være lov til å spørre om ting her uten å bli sablet ned. Dessverre er det noen som ser sitt snitt til å slenge med leppa godt gjemt bak anonymknappen, men jeg tror nok ikke det er et aldersfenomen.

Skrevet

Jasså, jeg la ikke merke til at de som svarte i den tråden signerte med alder? Hvordan vet du at de er 35+?

Som de andre over her skriver, så foregår dritslenging på tvers av alle aldersgrupper her. Ingen alder er bedre enn noen andre.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei drittslenging blir det alltid. Jeg har vært ung mor da jeg fikk min første som 18 åring og nå som jeg venter min tredje i alder av 39 er jeg ikke ett øyeblikk like engstelig og nervøs som da så det vi må tenke på er at vi alle er i samme "båt" og ta vare på hverandre istedenfor og rakke på hverandre :-)

Skrevet

Helt enig med deg hi. Men det som er, de som er eldre og bruker alderen mot de som er ung, det er jo tross alt de som er dømmende og umoden.

Gjest yrild
Skrevet

Nå er jo jeg 35 + så det er mulig jeg ikke får det med meg, men synes ikke de eldre er noe værre eller bedre enn de yngre her inne. Det er alltid noen som slenger med leppa (spesielt når man kan være anonym), det må man bare heve seg over :-)

Jeg var litt nærtagen her det første året kanskje... he he, men så venner du deg til at du leser de rådene du trenger og blåser i de andre!

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Ingen vet vet hvor gamle disse dritt-slengerne er. For alt vi vet kan det være gjeng med 14 åringer som sitter her og har det gøy med å være ufine mot alt og alle, eller en bitter 50 år gammel mann som har mye innebygd dritt som skal ut.

Eller det kan være verdens søteste 25 åring (i virkeligheten) som bare har en dårlig dag og må ha ut litt gørr, eller 40 åringer som elsker å provosere.

Kjedelig, men det eneste du kan gjøre er å prøve å overse det.

Skrevet

Du er inne på noe. Jeg er 18, og har nick med fødselsåret mitt i slik at folk kan se alderen min, og jeg må innrømme jeg oftere og oftere gjemmer meg bak anonym-knappen her inne når jeg skriver innlegg eller kommenterer, da jeg føler jeg blir tatt mer på alvor om folk ikke ser hvor gammel jeg er. Trist at det skal være sånn, men jeg tror også det er veldig tilfeldig av og til. De som kommenterer litt kvasst kan jo bare ha en dårlig dag, være full av hormoner osv., men for min del er det er likevel ikke lett å bare glemme det om noen er frekke mot meg uten grunn. Men så er jeg generelt en nærtagende person også da :P

Skrevet

Som representant for mødrene på 40+ her inne, må jeg si at jeg personlig synes det er ganske mye dissing av gamle mødre her inne ... f.eks. av typen "stakkars barn som har så gammel mor, de orker jo ingenting og er så treige".Men jeg er enig i at det blir for lettvint å trekke inn noens unge alder som "bevis" for manglende sunn fornuft.

Skrevet

Prøv å signere med nick du, så skal du få se på hets.

Da risikerer du å "få" egne tråder som opprettes ene og alene for å skrive dritt om deg og dine meninger, og anonyme fjoller som nileser og memorerer hvert et innlegg du skriver for å ha noe å ta deg på senere.

Noe er det alltid, drittslengerne finner alltid noe å henge seg opp i, til og med hvaslags klesmerke du bruker på ungene dine, hvor du bor og hva oldemora di heter.

Slapp av, og gi fullstendig blaffen i hva en gjeng høns på et anonymt nettforum måtte mene om deg, så blir livet atskillig enklere. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...