Gå til innhold

Dagpenger og er innkalt til nav.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på dagpenger en stund nå etter jeg ble permittert og deretter at bedriften gikk konkurs. Jeg begynte umiddelbart jobbe som vikar og selv om det ikke er mye er det nå litt. Nå er jeg innkalt til nav møte. Regner med det er noe som skjer automatisk når en har mottatt dagpenger en periode. Men hva skjer på møtet? Noen som nettopp har vært på sånt?:)

Aldri vært arbeidsledig før så er bare nysgjerrig;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakket om hva jeg gjorde for å finne meg jobb, hva jeg hadde søkt på og hva jeg og de kunne gjøre for at jeg skulle få jobb. Eventuelt kurs.

Skrevet

Snakket om hva jeg gjorde for å finne meg jobb, hva jeg hadde søkt på og hva jeg og de kunne gjøre for at jeg skulle få jobb. Eventuelt kurs.

Hadde håpet de hadde jobb til meg;-) men da hadde jeg vel fått tlf! Hvilke kurs er det snakk om? Har utdannelse; kan jeg få videreutdanning eller handler det kun om kurs en ikke kan bruke til noe?;-)

Skrevet

Hadde håpet de hadde jobb til meg;-) men da hadde jeg vel fått tlf! Hvilke kurs er det snakk om? Har utdannelse; kan jeg få videreutdanning eller handler det kun om kurs en ikke kan bruke til noe?;-)

Jeg fikk kun jobbsøkerkurs, men mannen fikk ett bra som videreførte det han allerede hadde og satte han inn på nytt spor videre. Han fikk jobb med det han tok kurs i og har tatt flere eksamener i samme retning i ettertid :)

Skrevet

Hvis det er første møte er det bare informasjon om hvilke plikter og rettigheter du har når du går på dagpenger. Sikkert info om hvilke kurs de kan tilby og hvordan arbeidsmarkedet er der du bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...