Magia Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Utenpå kjennes det likt ut som når melkegangene tetta seg når jeg amma. Men jeg har ikke amma på 1 1/2 år. Det er ikke vondt på noen måte. Hva kan dette være da? Trenger det være farlig? Noen som vet?
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Det sies at man alltid skal undersøke slike kuler pga fare for kreft, så gå til lege. Likevel er det slik at de aller fleste kuler er helt ufarlige, og sjansen for at det er ufarlig er stor om du er under 50 og om den ikke er spesielt vond, og om du ikke er helt sikker heller på om det er kul eller vev i brystet er vel sjansen enda mindre. I tillegg er det enda større sannsynlighet at det er ufarlig om du ikke har brystkreft i familien. Men som sagt, så bør man alltid gå til lege med slike kuler.
Magia Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2012 Takk for svar Føles ikke ut som en kul sånn egentlig, er nok mere at brystvevet er hardt på et bitte lite område. Føler liksom ikke at det er noe farlig, så jeg har utsatt å gå til legen en liten stund. Prøvde å se om det bare var i forbindelse med mensen, men nå er ikke mensen i sikte på en stund og det er fremdeles hardt. Får vel ta en tur til legen en gang jeg får tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå