Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 jeg tok bukken ved hornene, og hoppet i det og fridde i går.. bare for å ha fått det unnagjort før han planlegger og legger linger for ting som ikke blir noe av.. og hva får jeg til svar?? - "kanskje en gang"?!? jeg ble så skuffet og så sint at det endte i en stor krangel og at ingen sov noe særlig den natta.. hadde han sagt nei hadde det vært greitt, men jeg fikk inntrykk av at jeg skulle vente å se om 5-10 år... viss denne mannen ikke er interessert i å gifte seg med meg, så kan han la være å lure meg og snakke om slikt.. og om han ikke er i det i det lange løp så ser ikke jeg helt vitsen med å bruke 5-10år på å KANSKJE vente på han... vi har to små barn sammen og er ganske satt og etablerte i det livet vi har sammen i dag... vet ikke hva som er verst, følelsen av å være såret eller forbanna.. det er jo også for barnas skyld liksom...
Netti*** Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Kanskje du ødela hele frierie han har planlagt, da blir han jo litt skuffa over å ikke få komme i mål...
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Bare for å få det unnagjort før han planlegger noe? Hvorfor fikk ikke han lov å planlegge noe? Kanskje han ønsket å gjøre det på sitt eget vis.. Var vel strengt tatt litt unødvendig..
3 er nok! Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har ikke lest det opprinnelige innlegget, men han planlegger altså et brullup, men har ingen planer om å gifte seg de første årene?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 han planlegger bryllupet sitt/vårt i detalj, men har ikke fridd til meg.. vi er ikke forlovet, og har vært sammen i 5 år.. så derfor fridde jeg, før han planlegger noe som ikke blir noe av..
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 han planlegger bryllupet sitt/vårt i detalj, men har ikke fridd til meg.. vi er ikke forlovet, og har vært sammen i 5 år.. så derfor fridde jeg, før han planlegger noe som ikke blir noe av.. Ah da misforsto jeg. Trodde du var en annen
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Kanskje du ødela hele frierie han har planlagt, da blir han jo litt skuffa over å ikke få komme i mål... han finnest ikke romantisk i det heletatt, ikke et snev en gang.. er vel heller det at det "ikke er nødvendig" å fri siden vi er så satt.. at han "regner med at.." men jeg vil vite at jeg er forlovet, jeg vil vite at det er meg han vil ha resten av livet, og at det er vårt bryllup han planlegger.. for han har kommet ganske langt i planleggingen til å ikke ha noen å gifte seg med.. -satt litt på spissen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå