Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 En person som mitt barn er veldig glad i eksploderte plutselig over en filleting. Var på gråten og ropte og bare forsvant. Dette var tildlig på dagen, og personen hadde ikke kommet tilbake og vist tegn til å roe seg ned før etter barnet hadde lagt seg. Barnet ga tydelige tegn til at det ble lei seg og forvirret, og barnet virket veldig utilpass resten av den dagen. Jeg likte det virkelig ikke, men vet ikke hvordan jeg skal ta tak i det.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Om det skjedde ut av det blå så ville jeg nok blitt litt forundret og ventet meg en forklaring. Jeg ville forklart barnet dette med følelser og at det er lov å vise følelser, også de dumme følelsene. Barn tar sjelden skade av slikt så lenge det ikke er snakk om langvaring sinne med roping, kjefting, slag og vold i eget hjem.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Joda, jeg skjønner at barnet ikke skal tro at alle er smørblide hele tiden. Hadde det ikke vært for at jeg mistenker at dette er noe som fort kan skje flere ganger på grunn av denne personens personlighet hadde jeg nok sikkert ikke reagert på det. HI.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 mine barn har to slike nære.. vi velger å ha så lite med med som mulig, fordi det er så ustabilt humør, og det skeier virkelig ut pga filleting.. jeg vil ikke at barna mine må forholde seg til slikt i ung alder.. dette er to av mine aller nærmeste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå