Gå til innhold

Jeg klarer ikke å gå!!! Uke 40

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40 uker i morgen. I dag fikk jeg plutselig akutt vondt i symfysen, så vondt at jeg bare klarer å gå et par meter av gangen og med skritt på ca 20 cm lengde hvis jeg vrir føttene innover. Kom meg nesten ikke opp i senga for jeg klarer ikke løfte beina.

Hva er dette? Noe som foregår mht modning eller bekkenløsning som diagnose i den grad at jeg bør frykte at jeg får problemer etter fødsel også?

Mannen skal jobbe sent så nå henter svigermor i barnehagen og lager middag... jeg er jo totalt udugelig!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt forrige svangerskap fikk jeg plutselig bekkenlåsning, og det hørtes litt samme ut. Klarte ikke gå opp trapp for føttene ville ikke følge med, klarte så vidt og gå, da måtte jeg liksom dra de etter meg.

Fikk krykker, rullestol (!) og smertestillende. Gikk også til fysio, men hadde ikke kommet så langt som deg da

Skrevet

Huff, kom deg til naprapat!! Høres ut som en låsning ja :( du kan jo prøve å forsiktig massere symfysen. Den er en sene? på symfysen som du kan massere litt forsiktig...kanskje det hjelper til du kommer deg i behandling.? Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...