Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har truffet en fantastisk mann som er 16 år eldre enn meg. Vi har det utrolig fint sammen, er aktiv i hundemiljø og stort sett på farten på jakt, trening eller prøver hver helg. Han har tre barn, og valgte å sterilisere seg etter siste mann. Jeg har ingen og synes det er fryktelig tungt og vanskelig å skulle gi opp drømmen om å bli mor. Sånn ting er nå nyter jeg det og kan leve uten barn, men drømmen om å engang få er jo der... Jeg er "redd" for å involvere meg for mye, da jeg ikke vet om jeg vil fortsette i et forhold jeg ikke kan få barn i, samtidig har jeg det urolig godt med han og kjenner at innimellom så må jeg bare innfinne meg med å aldri få bli mor. Noen som vet noe om Evt refertilisering og muligheter for å bli gravid da? Andre løsninger?
Gjest Antarctica Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Han KAN refertiliseres, men vil han? det er to forskjellige ting...
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Man kan revsersere en sterilisering, men det er alltid en viss sjanse for at det ikke fungerer og det store spørsmålet er uansett: Vil han det og ønsker han flere barn? Jeg hadde alltid tenkt at jeg ikke skulle ha barn. Men nå som jeg har det så ville jeg aldri vært foruten selv om jeg var over middels godt fornøyd som barnløs. Det hjalp deg kanskje ikke så mye, men snakk med mannen du og finn ut hva han ønsker og så tar du det derfra. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå