Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Hei! Jeg fikk som 12-åring utrolig mange kviser i ansiktet. Dette kom plutselig over natta etter en god stund med stress og teatersminke. Dette slet jeg med i åresvis, og hadde alltid ansiktet, brystet og ryggen dekket av kviser. Følte meg ekkel og stygg. For 3 år siden begynte kviseproblemene å bli mye mindre, og nå det siste året kan jeg vel telle alle kvisene jeg har hatt på en hånd. Men, nå har jeg jo masse arr jeg kunne tenkt med å fjerne. Spesielt i ansiktet, men gjerne på ryggen også, men ansiktet er første prioritet da det er der de vises best. Det er ikke noe hudpleiesalon her jeg bor. Er det fastlegen jeg skal kontakte da, og får jeg gjort det der? Hvor mye koster dette sånn ca, og hvordan blir det gjort? Og en ting til; I går la jeg plutselig merke til noen nye, røde prikker/flekker i ansiktet. Dette ligner på kvisearr, men er ikke det. De står ikke ut av huden på noen måte, huden er helt glatt, bare med røde flekker. Hva er dette?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Du må så vidt jeg vet gå privat om du skal fjerne arr etter acne kosmetisk. Selv har jeg tatt laserbehandling. Det hjalp litt, men i forhold til hva jeg betalte for det så er jeg ikke spesielt begeistret over resultatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå