Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Lurer på om jeg vil skifte jobb. Er i en stabil jobb i dag men det er så mye rot og lite system at man blir gal. MEN jeg prøver jo å bli gravid. Må nok ha prøverør og det kan jo ta litt tid, men er litt usikker på om jeg bør skifte jobb når jeg har dette i tankene... Hva synes dere...? Er det greit å skifte jobb når man prøver å bli gravid?
meg83 Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har prøvd å bli gravid i snart ett år og i løpet av den tiden hatt flere ulike jobber. Ass. befruktning her også. Er selvfølgelig ikke gøy å få fravær pga. dette i ny jobb, men vi har i hvert fall kommet frem til at vi må leve livet uavhengig av dette, for vi aner ikke hvor lang tid det kan ta. Lykke til, uansett hva du velger!
TPK Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Klart det er greit! Det er mange som skifter jobb når de er gravide også (gjerne før magen synes da...). Er lov å være litt egoistisk også!
ØnskerBIM87 Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Klart det er greit! Det er mange som skifter jobb når de er gravide også (gjerne før magen synes da...). Er lov å være litt egoistisk også! Herlig Ja må jo kunne tenke på seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå