Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 Hei Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette på riktig måte slik at det ikke blir misforståelser, men får kanskje ta det fra begynnelsen.. Jeg er ung (20-25) og i mange år har jeg vært syk (fysisk), noe som har gjort at jeg verken er blitt ferdig med utdannelsen, vært i jobb eller blitt kjent med nye mennesker. Har også et barn på 1,5 år. Utdannelsen er jeg nesten ferdig med, har tatt det som privatist, noe som igjen har ført til at jeg bare har sittet hjemme og jobbet og ikke blitt kjent med andre. Til høsten skal jeg ut i praksis noe som jeg gruer meg veldig til. Det er kanskje ikke så rart siden jeg aldri har hatt en jobb. Jeg har to nære venninner, men vi sees dessverre ikke så ofte for de har sitt og jeg har barn og det har ikke de. Jeg har også en kjæreste som jeg er glad i, men av en eller annen grunn så gleder jeg meg ikke til å treffe han. Høres kanskje rart ut, men når vi er med hverandre så har vi det koselig og gøy sammen. Men trives best alene sammen med barnet mitt. Er fortsatt syk, men for tiden så har jeg så lyst å gjøre noe. Vet ikke hva, bare at jeg har lyst til noe. Er på en måte litt rastløs.. Har veldig lyst å begynne og trene, men det vet jeg at jeg blir dårlig av, så tør ikke å prøve. Jeg må på en måte hele tiden ha noe å se frem til, noe å glede seg til, visst dere skjønner? Dette her ble bare rot, og dere forstår kanskje ikke hva jeg vil med dette innlegget, vet det ikke helt selv. Kanskje noen råd om hva jeg bør gjøre? Har selv tenkt på psykolog som kan hjelpe meg litt, men noen som har noen andre råd å gi? Takk for at dere orket å lese
Nickeguri Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Turer for single med/ uten barn? Småbarnssvømming? Da møter du jo andre foreldre, og får også vært med barnet ditt.... Jeg antar barnet går i bhg, siden du studerer. Hvis ikke: åpen barnehage? En eller annen turgruppe? Hvis du klarer å gå tur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå