Gå til innhold

hater kles vask.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har mange år igjen med det. og jeg hater det.

fant ut av at å kjøre en maskin hver dag gjorde meg bare mer lei.

så nå har jeg en dag i uka hvor jeg kjører mange maskiner.

trodde kansje det ville bli fint vær i helga og, men har regna.

nå er vaskerommet overfylt med klær. og enda er det mer klær som må vaskes. hater det.

utblåsning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som er så slitsomt med klesvasken da? å putte klærne i maskina? Helle pulveret i doseringskammeret? Eller å trykke på startknappen? :P

Her er det det å brette sammen klærne og å legge de på plass som har en tendens til å bli utsatt ;)

Skrevet

Hva er det som er så slitsomt med klesvasken da? å putte klærne i maskina? Helle pulveret i doseringskammeret? Eller å trykke på startknappen? tongue.png

Her er det det å brette sammen klærne og å legge de på plass som har en tendens til å bli utsatt wink.png

ikke det at det er slitsomt som gjør det kjipt. er jobben i seg selv. hater det bare. må gjøre det. men trenger ikke like det.

Skrevet

Hva er det som er så slitsomt med klesvasken da? å putte klærne i maskina? Helle pulveret i doseringskammeret? Eller å trykke på startknappen? :P

Her er det det å brette sammen klærne og å legge de på plass som har en tendens til å bli utsatt ;)

Nei, si det. Samboer her hater det også, så det er (automatisk av en eller annen grunn) min oppgave. Jeg synes all husarbeid er dritkjedelig og hater å vaske generelt, men må man så må man.

Skrevet

Elsker klesvask jeg. Duften av rent tøy, mykt og godt når det tas ned av snora.. ahhh.

Søte babyplagg som lukter epler og fioler <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...