Gå til innhold

For en gledelig nyhet (2 åringen som havnet i vannet)!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det skulle ikke mer til for å gråte en liten skvett gitt;)

Krysser fingrene for den lille gutten og håper han kommer fra dette uten varige men!

Skrevet

Jeg har tenkt så mye på denne saken, dette var jo fantastisk... tørker en tåre...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tårer i øynene her ja! Har tenkt så mye på det her.. Er godt å lese at det går bra med han, og at han ser ut til å klare seg bra :)

Skrevet

Åh, sÅ godt Å høre, har tenkt pÅ den stakkars familien og ikke minst bestefaren som hadde ansvaret...

HÅper virkelig han vÅkner uten skader pÅ hjernen.

Skrevet

Å herregud så bra. Tenkt på de hver eneste dag!! Sjekket bt sist for en time siden.

Men hvordan er det mulig???

Snufs

Skrevet

Å - sÅ deilig at det kan gÅ bra en gang i blandt *snufs*

Skrevet

Dette løftet dagen til himmelen.

Jeg har faktisk bedt for den gutten.

Alle barn er umistelige.

Hadde det vært mitt barn hadde jeg kysset bakken hver morgen resten av livet.

Håper han ikke har fått hjerneskade.

Skrevet

Så fantastisk!!!!!!

Håper han klarer seg unna store men som følge av å ha ligget så lenge under vann. Mirakler har skjedd før, og vannet var jo iskaldt noe som øker sjansene for at han vil klare seg uten store skader.

Skrevet

Så fantastisk!!!!!!

Håper han klarer seg unna store men som følge av å ha ligget så lenge under vann. Mirakler har skjedd før, og vannet var jo iskaldt noe som øker sjansene for at han vil klare seg uten store skader.

Vannet var vel dessverre ikke iskaldt. Og selv om det er fantastisk at han er tatt ut av resipirator, så sier det lite om hvordan det har gått med hjernen hans. Uff, jeg har ikke lyst til å være pessimistisk, men jeg klarer ikke helt å tro at dette kan gå bra. Håper inderlig at jeg tar feil!

Skrevet

Vel første dagen da det skjedde stod det ihvertfall i avisen at vannet var iskaldt, mer en det vet jeg ikke. Og for foreldrene tror jeg nok at et hjerneskadet barn er bedre en et dødt barn, Så uansett utfall er det fantastisk at han har overlevd så langt.

Skrevet

ÅÅÅÅÅ!! SÅ godt! Har tenkt mye pÅ denne familien jeg og... HÅpet selvfølgelig pÅ det beste! Tenker ogsÅ at det er ganske utrolig hvor mye disse smÅtassene tÅler... Var en lignende sak her hvor jeg bor, for noen År siden. Det var tre barn/ungdommer som satt i bilen. Alle tre overlevde, mot alle odds! De fikk heller ikke varige men. FÅr helt frysninger bare av Å tenke pÅ det!!

Skrevet

Fantastisk. Bare at han puster selv er et mirakel.

Skrevet

Ble så glad da jeg hørte dette på radio. Men dessverre tror jeg nok han har fått varige skader. Det er sånt de ikke skriver om. Bilulykker også der det står at den skadde er stabil betyr ikke at alt er bra. Hjerneskade, lammelse osv blir ikke sagt noe om.

Men håper at alt er bra med han men 45 min gir minimale odds. Da trengs det mirakler...

Skrevet

Det kan faktisk hende han ikke får hjerneskade.

Står en ny artikkel i bt i dag.

Håpe, håpe!

Skrevet

Så fantastiske nyheter! Har tenkt mye på gutten og de stakkars foreldrene hans, det må ha vært forferdelige dager. Orker ikke tanken på hvordan det må være å oppleve.

Men en ting må jeg si... da jeg åpnet denne tråden tenkte jeg at jeg ikke burde lese hele tråden, for SELVFØLGELIG måtte noen her begynne å spekulere i om gutten har fått hjerneskade.

Kan vi ikke bare glede oss over at gutten overlever, og holde spekulasjoner for oss selv til man vet hvordan det går med ham til slutt?

Så typisk dib....

Skrevet

Synes det helt fantastisk. Må bare si at når jeg leste om gutten første gang så trodde jeg aldri dette skulle ende slik!

Så det er utrolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...