Gå til innhold

Herregud...mannen driver og "chatter" med en interaktiv konsulentdame

Anbefalte innlegg

Skrevet

En slags robot som skal være programmert for å svare på div. spørsmål fra kunder. Han driver og spør henne om hun er singel og har barn, har store pupper og en våt fitte osv...og han synes det er hysterisk morsomt når hun svarer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde ikke det var lov å være gift med 10-åringer jeg... Hvilke voksne menn synes DET er morsomt???

Skrevet

haha..mannen din vet at de får full oversikt over navn, adresse og telefonnummer til alle som logger seg på chatten, ikke sant?

Skrevet

Dagens:-D

Skrevet

plutselig så virker ikke mannen min så barnslig lenger! hærregud så tåpent når voksene menn syns slike ting er underholdene...

Skrevet

var han gammel han mannen din sa du?

Skrevet

Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!!

Skrevet

Kjære alle sammen.

Ta nå ikke helt av. Han er mann, med en noget barnslig humor - men mannen min kunne ha gjort det samme i "rett humør", og han er både en ansvarsfull far, god og stabil ektemann, høy utdannelse og en god jobb, sitter i forskjellige styre rundt forbi og er rett og slett en veldig ok mann.

Ang. selve handlingen, så nei, veldig modent og voksent gjort er det ikke, men nå er det vel ingen som har beskylt menn for alltid å tenke voksent og modent heller i alle situasjoner.

å gi råd om å kaste mannen på hodet og ræva ut pga. dette, vel... da VIL man gjerne være singel i utgangspunktet.

Skrevet

Hahahaha :D Hvor kan man gjøre dette? :D

Skrevet

Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!!

Blir du ikke lei av å hive denne setninga inn i omtrent hver eneste diskusjon her inne.Regner

med det er samme person for kan neppe være så veldig mange som syntes det er fantastisk moro

Skrevet

*Ler*

Dette kunne jeg nesten funnet på selv en sen og kjedelig fredagskveld. ;)

Så lenge det er på tøys og han er fullt klar over at dama er uekte, så er det vel bare humor- dog ganske barnslig og teit sådan. :)

Skrevet

haha..mannen din vet at de får full oversikt over navn, adresse og telefonnummer til alle som logger seg på chatten, ikke sant?

Eh, hvordan skulle de få det? De får sikkert adgang til IP-adresse, men de trenger rettslig kjennelse for å få utlevert opplysninger om personen som bruker adressen. Tviler på at dirty talk med en robot er alvorlig nok til at de får det, eller at de i det hele tatt skulle ønske det.

Skrevet

Jeg har selv hatt litt "dirty-talk" med Anna, Ikeas interaktive hottie, men da fikk jeg klar beskjed fra henne om at hun ikke fant seg i den slags ;-)!

Skrevet

Hahahah, syns det var morsomt jeg. Har selv prøvd med "Siri" på iPhone, men det funket dårlig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...