Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 man har høye verdier av testosteron og lite østrogen???? Er sjansen da stor for MA/SA???? For man må vel ha en del østrogen, for å holde på babyen....og man bør vel ikke ha særlig mye testosteron...?
Lettie Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Vet ikke hva sjangsen er, men har ei venninne med mer testosteron enn østrogen. Hun har to barn Tror hun har vanskelig for å bli gravid, men om hun har mistet har hun i så fall mistet tidlig.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 takk for svar...jeg ble lett gravid,men mistet =( Frykter det er pga mine hormoner...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Er vel progesteron man trenger for å "holde på" babyen? Var i allefall det jeg fikk frem til uke 12 etter IVF. Har PCOS og masse testosteron, men det gikk fint.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Om du mister lett, be legen skjekke deg for leiden mutasjon. (dvs tykt blod) Jeg har det og har mistet 5 ganger mellom nr 1 og nr 2 . Jeg måtte gå på blodfortynnende i hele svangerskapet pga leiden. Bare et tips
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Om du mister lett, be legen skjekke deg for leiden mutasjon. (dvs tykt blod) Jeg har det og har mistet 5 ganger mellom nr 1 og nr 2 . Jeg måtte gå på blodfortynnende i hele svangerskapet pga leiden. Bare et tips Måtte du ta Klexane? Eller slapp du unna med tabletter? Huff, skal jeg få en til blir det et år med daglige sprøyter:P
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 (endret) Jeg måtte ta både Abyl E (tabletter) og Fragmin sprøyter. I tillegg fikk jeg svskapsdiabetes så ble noen stikk i fingeren daglig også. Men er utrolig hva man venner seg til. Endret 11. juni 2012 av Mamma`n til Will & Ailo <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå