Gå til innhold

Mister man babyen i magen hvis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

man har høye verdier av testosteron og lite østrogen????

Er sjansen da stor for MA/SA???? For man må vel ha en del østrogen, for å holde på babyen....og man bør vel ikke ha særlig mye testosteron...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva sjangsen er, men har ei venninne med mer testosteron enn østrogen. Hun har to barn :) Tror hun har vanskelig for å bli gravid, men om hun har mistet har hun i så fall mistet tidlig.

Skrevet

takk for svar...jeg ble lett gravid,men mistet =( Frykter det er pga mine hormoner...

Skrevet

Er vel progesteron man trenger for å "holde på" babyen? Var i allefall det jeg fikk frem til uke 12 etter IVF. Har PCOS og masse testosteron, men det gikk fint.

Skrevet

Om du mister lett, be legen skjekke deg for leiden mutasjon. (dvs tykt blod) Jeg har det og har mistet 5 ganger mellom nr 1 og nr 2 . Jeg måtte gå på blodfortynnende i hele svangerskapet pga leiden.

Bare et tips :)

Skrevet

Om du mister lett, be legen skjekke deg for leiden mutasjon. (dvs tykt blod) Jeg har det og har mistet 5 ganger mellom nr 1 og nr 2 . Jeg måtte gå på blodfortynnende i hele svangerskapet pga leiden.

Bare et tips :)

Måtte du ta Klexane? Eller slapp du unna med tabletter?;)

Huff, skal jeg få en til blir det et år med daglige sprøyter:P

Skrevet (endret)

Jeg måtte ta både Abyl E (tabletter) og Fragmin sprøyter. I tillegg fikk jeg svskapsdiabetes så ble noen stikk i fingeren daglig også. Men er utrolig hva man venner seg til. ;)

Endret av Mamma`n til Will & Ailo <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...