Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 til dere som gjør det, hva får dere ut av det? Bare lurer på om dere har ett veldig kjedelig liv ellers, eller om dere har menn som dere ikke tør å krangle med, så dere må ta det ut her, eller hva som driver dere? Jeg har aldri forstått hva som er gøy med å finne på ting, og det å krangle på ALT med fremme mennesker, bare for å krangle..??
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Jeg finner ikke på ting, men endrer noen ganger på sivilstatus (samboer istedet for gift), alder, antall barn osv for å ikke bli gjenkjent siden jeg vet at et par av mine venninner vanker her, pluss noen bekjente. Ser ikke på det som trolleri, er vel likegyldig om man tar opp problemet med samvær, samboerskap og diverse om man er 25 eller 35, om man har 2 eller 4 barn. Men ren trolleri som folk engasjerer seg i, forstår jeg ikke poenget med. Få dere et liv!
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Er nok noen som har litt fritidsproblemer, tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå